Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا میرمحمدی با اعلام اینکه آرایشگاه های زنانه تعطیل، گیم نت ها و باشگاه های ورزشی نیز بطور کامل تعطیل شدند، گفت: امکان مختلف صنفی در صورت شلوغی و تجمع پس از یک بار فرصت تذکر پلمپ می شوند، در این زمینه دو واحد عرضه کننده قلیان پلمپ شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ چند هفته ای می شود که آمار مبتلایان به کرونا در استان همدان رو به افزایش است و این مسئله سبب شد تا شاهرخی، استاندار همدان به عنوان رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا به دنبال طرح تشدید محدودیت های کرونایی در سطح استان باشد و اقداماتی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند این اقدامات و مصوب شدن محدودیت های کرونایی می بایست زودتر از این ها رخ می داد، با این حال ماهی را هر وقت از آب بگیریم تازه است و اگر مصوبات این ستاد به شکلی جامع در سطح استان اجرایی شود، می توان انتظار داشت که روند صعودی افزایش مبتلایان  به کرونا تا حدودی کنترل شود.

در تویسرکان  نیز این طرح ها و محدودیت های کرونایی در دست اجرا است.

در این باره علیرضا میرمحمدی، رئیس اتاق بازرسی اصناف تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اجرای طرح مبارزه با ویروس کرونا در این شهرستان گفت: در اجرای این طرح اغذیه فروش ها مؤظف شدن که داخل واحد صنفی سرویس دهی کنند.

وی با اعلام اینکه رستوران ها باید فقط به صورت “بیرون بر” فعالیت کنند، عنوان کرد: آرایشگاه های زنانه، گیم نت ها و باشگاه های ورزشی نیز به طور کامل تعطیل شدند.

رئیس اتاق بازرسی اصناف تویسرکان از پلمپ شدن دو واحد صنفی عرضه کننده قلیان خبر داد و افزود: اماکن مختلف صنفی در صورت شلوغی و تجمع پس از یک بار فرصت تذکر، پلمپ می شوند.

میرمحمدی در ادامه از مردم خواست با کسبه همکاری کنند و گفت: پلاکارد ورود بدون ماسک ممنون توسط بازرسی اصناف چاپ و درب واحدهای صنفی نصب شده است.

وی همچنین اعلام کرد: تیم گشت مشترک متشکل از اداره  اماکن، فرمانداری، تعزیرات، اداره صمت و اتاق اصناف به صورت مستمر از واحدهای صنفی بازدید می کنند.

به گزارش خبرنگار عصر همدان، کرونا بسیار نزدیک شده و باید خطرات و عوارض آن را جدی بگیریم تا همه با هم بتوانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر