Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@17:23:06 GMT

بازتاب عملکرد درخشان ستاره ایرانی در پرتغال

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۵۴۷۹

بازتاب عملکرد درخشان ستاره ایرانی در پرتغال

امیرعابدزاده دروازه بان ملی پوش ایرانی تیم ماریتیمو پرتغال در این فصل و تا اینجا به عنوان دروازه بانی با بیشترین سیو در لیگانوس شناخته شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر عابدزاده ، دروازه بان ۲۷ ساله و ایرانی ماریتیمو با ۱۶ سیو در رده اول قرار دارد و بعد از او ماتئوس پسینتائو از موریرنسه با ۱۴ سیو در رده دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باباکار نیاس دروازه بان ۲۳ ساله توندلا ۱۳ دفاع و برونو وارلا از ویتوریا گیمارش با ۱۲ و لئو ژاردیم از بوآویستا با ۱۱ سیو در رده های این لیست قرار دارند.

امیر از فصل ۲۰۱۶ /۲۰۱۷ دروازه بان ماریتیمو است ضمن اینکه اویکی از دروازه بانان ملی پوش ایران هم هست.

عابدزاده که سه بازی ملی تا الان انجام داده یکی از دروازه بانان تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ بود و اکنون نیز بعد از یک دوره دوری در زمان حضور مارک ویلموتس، پس از درخشش در رقابت های لیگ پرتغال مورد توجه دراگان اسکوچیچ قرار گرفته و در لیست سه نفره دروازه بان های تیم ملی برای دو بازی دوستانه قرار گرفت و احتمال دارد که در بازی فردا برابر مالی نیز درون دروازه قرار بگیرد.امیر تحت تاثیر پدرش احمدرضا عابدزاده که یکی از اسطوره های فوتبال ایران است به گلری روی آورد. پدرش در تیم ملی ایران ۷۹ بازی ملی انجام داد و در جام جهانی ۹۸ از دروازه ایران حراست کرد:

” از سه سالگی با پدرم به تمرین می رفتم. من برای یادگیری همیشه پشت دروازه قرار می ایستادم و همان زمان بود که عاشق دروازه بانی شدم.”

امیر عابدزاده در این فصل و در سه هفته ای که از رقابت های لیگ پرتغال می گذرد با وجود دریافت ۵ گل اما یکی از بهترین های مسابقات بوده است. او علاوه بر تعداد بالای عملیات نجات(۱۶) ، سیوهای خیلی مهمی داشته به طوری که توانست ماریتیمو را در دو بازی برابر توندلا و پورتو به پیروزی برساند.

 

اوج کار امیر مهار پنالتی الکس تلس ستاره برزیلی پورتو و نمایش فوق العاده اش در این شب بود که توانست علیرغم دریافت دو گل ستاره زمین لقب گرفته و سه امتیاز با ارزش برای تیمش به دست بیاورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه" ورونای ایتالیا که در این فصل امین اسماعیل نژاد را در اختیار داشته در آخرین بازی فصل خود برای کسب رتبه پنجم سوپرلیگای ایتالیا باید به مصاف لوبه برود.

تیمی که بتواند پیروز از میدان خارج شود می تواند سهمیه کاپ اروپا را از آن خود کند تا حداقل در یک تورنمنت اروپایی حضور داشته باشند. هر دو تیم برای سهمیه لیک قهرمانان اروپا بسته شده بودند که در گرفتن سهمیه ناکام شدند.

امین اسماعیل نژاد قطر پاسور ایرانی باشگاه ورونا که در این فصل در این تیم فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد در چند بازی گذشته تیمش عالی کار کرده و حالا میخواهد در آخرین بازی فصل خود با این تیم با خاطره ای خوش به اردوی تیم ملی والیبال ایران بیاید.

امین اسماعیل نژاد احتمالا از فصل آینده در لیگ لهستان و در یکی از تیم های معتبر این لیگ به میدان خواهد رفت. او حالا با تجربه ای که از مسابقات سوپر لیگای ایتالیا به دست آورده می تواند ستاره تیم ملی والیبال ایران را در لیگ ملتهای والیبال باشد.

دیگر خبرها

  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • دنباله‌داری که هنوز نیامده سر و صدا به پا کرد
  • دنباله‌داری که هنوز نیامده سر و صدا به پا کرده و از ستارگان هم درخشان‌تر خواهد بود
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود