Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی گفت: استان کردستان باتوجه به موقعیت جغرافیایی که دارد بهترین مکان برای گسترش رشته کوهنوردی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رضا زارعی ظهر امرور در مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کردستان که در این شهر برگزار شد، با بیان اینکه رئیس جدید این هیئت استانی کار سختی پیش‌رو دارد، اظهار داشت: قطعاً بار سنگینی بر دوش «خانم زندی» برای اداره این رشته ورزشی در کردستان هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از حمایت مسئولان فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان از رئیس جدید هیئت کوهنوردی کردستان خبر داد و گفت: همه ما برای رساندن استان کردستان به جایگاه واقعی خود تلاش می‌کنیم.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی تصریح کرد: همه ما از نبود زیرساخت‌ها سخن به زبان آورده در حالی که استان کردستان باتوجه به موقعیت جغرافیایی که دارد بهترین مکان برای گسترش رشته کوهنوردی بوده و باید به بهترین شکل از این امکانات استفاده کنیم.

گزارش|گله‌مندی بانوی کوهنورد قروه‌ای از مسئولان/ برای تمرینات آواره استان‌های دیگر شده‌امموزه کوهنوردی همدان افتتاح شد

وی توسعه جامعه هدف کوهنوردی را یکی از اولویت‌های فدراسیون کوهنوردی برشمرد و تاکید کرد: از هیئت کوهنوردی کردستان انتظار می‌رود که برای ارتقای کوهنوردی از همه ظرفیت‌ها استفاده کند.

زارعی اهمیت به باشگاه‌های خصوصی را لازم دانست و افزود: باید نگاه ویژه‌ای به باشگاه‌های خصوصی داشته باشیم و با راه‌اندازی باشگاه‌های خصوصی و جذب اسپانسرهای مالی این رشته را در استان گسترش بدهیم و از همه منابع انسانی موجود، استفاده کنیم.

گفتنی است؛ در این مجمع انتخاباتی «شیوا زندی» با کسب 8 رأی در مقابل 7 رأی سفید برای چهارسال به عنوان رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کردستان انتخاب شد.

انتهای پیام/489/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون کوهنوردی استان کردستان هیئت کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی

دریافت 20 MB کد خبر 6094008

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • ظرفیت شهرهای خواهرخوانده در گسترش دیپلماسی فرهنگی در اصفهان
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور