Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سخنگوی کاخ سفید روز یکشنبه خواستار برنامه‌ریزی مجدد برای برگزاری دومین مناظره انتخاباتی میان «دونالد ترامپ» و «جو بایدن» بعد از لغو آن به دلیل ابتلای رئیس‌جمهور آمریکا به کرونا شد.

وبگاه خبری «هیل» به نقل از شبکه سی‌ان‌ان گزارش داد «برایان مورگنسترن» معاون ارتباطات کاخ سفید گفت باید مناظره ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) بین دو نامزد ریاست‌جمهوری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رئیس‌جمهور آماده مناظره است و پزشکان وی هم شرکت او در تعاملات عمومی را بلامانع دانسته‌اند. آن‌ها گفته‌اند او دیگر خطر انتقال بیماری را ندارد، بنابراین خوب است که کمیسیون (انتخابات) مناظره را به برنامه بازگرداند.

 ستاد انتخاباتی ترامپ بامداد شنبه هم در انتقاد از لغو مناظره دوم، با صدور بیانیه‌ای در این باره گفت: «هیچ دلیل پزشکی برای توقف مناظره ۱۵ اکتبر در میامی وجود نداشت، ‌زیرا رئیس‌جمهور (ترامپ) تا آن زمان آماده و سالم می‌شد».

نشریه «وال‌استریت ژورنال» بامداد شنبه به نقل از یک منبع مطلع نوشت کمیسیون مناظرات ریاست‌جمهوری تصمیم گرفته تا مناظره دوم بین ترامپ و بایدن در ۱۵ اکتبر را لغو کند.

پیش از این، کمیسیون دو حزبی مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفته بود به دلیل ابتلای ترامپ به ویروس «کووید۱۹»، مناظره دو طرف در روز ۱۵ اکتبر به صورت مجازی برگزار خواهد شد؛ اما ترامپ با برگزاری مناظره به صورت مجازی مخالفت کرد.

رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه بدون آن که نتیجه آزمایشش را منتشر کند، در پیامی در توئیتر از بهبودی کامل خود از ویروس کرونا خبر داد.

پیشتر «شان کانلی» پزشک کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای مدعی شد رئیس‌جمهور آمریکا را دیگر به عنوان یک ناقل ویروس «کووید۱۹» نمی‌دانند.

وی بدون اشاره کردن به منفی یا مثبت بودن نتیجه آزمایش مجدد ابتلای ترامپ به ویروس کرونا، فقط به گفتن این جمله مبهم مبنی بر اینکه «ویروس تکثیرشونده فعال» در بدن او وجود ندارد، اکتفا کرد.

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1076666 برچسب‌ها دونالد ترامپ انتخابات آمریکا جوبایدن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا کرونا دونالد ترامپ انتخابات آمریکا جوبایدن رئیس جمهور ۱۵ اکتبر کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار اردوغان و بایدن

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، رسانه های ترکیه از لغو برنامه دیدار رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

قرار بود اردوغان برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا نهم ماه مه عازم واشنگتن شود.

وبگاه روزنامه قرار در گزارشی نوشت هر چند منابع کاخ ریاست جمهوری ترکیه لغو این برنامه را به عنوان تغییر در تاریخ اعلام کرده اند اما، آمریکا این سفر را لغو کرده است.

به نوشته روزنامه قرار کاخ سفید با انتشار مطلبی اعلام کرده بی‌صبرانه منتظر پذیرایی از جناب اردوغان هستیم اما نتوانستیم تاریخی را که مناسب دو طرف باشد، تعیین کنیم، به همین دلیل در حال حاضر دیداری مطرح نیست که اعلام کنیم.

روسای جمهور دو کشور پارسال در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با هم دیدار کرده بودند.

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند