Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه معاون غذا و داروی استان کرمانشاه تاکید کرد: از شنبه آینده تمام داروخانه‌های استان باید ماسک سه لایه را با قیمت مصوب 1300 تومان بفروشند.

دکتر قباد محمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به قیمت مصوب جدید ماسک در استان گفت: قیمت جدید ماسک سه لایه استاندارد با لایه وسط "ملک بلون" در استان 1300 تومان است و این قیمت مصوب دو روز پیش به تمام داروخانه های استان ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین قیمت خرید ماسک از مراکز پخش هم برای داروخانه‌ها 1155 تومان است، یعنی داروخانه ها باید ماسک را به قیمت 1155 خریداری کرده و به قیمت 1300 تومان به مردم بفروشند.

محمدی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ داروخانه ای حق ندارد ماسک را با قیمت بیشتر از 1155 تومان خریداری کند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه برخی داروخانه ها هنوز خریدهای قبلی ماسک را دارند و بر مبنای قیمت مصوب قبلی که 1600 تومان بود می فروشند، در همین راستا تا هفته آینده مهلت دادیم تا داروخانه ها این خریدهای قبلی را با همان قیمت 1600 تومان به فروش برسانند.

وی افزود: از روز شنبه هفته آینده(26 مهر) هیچ داروخانه ای در استان حق ندارد ماسک سه لایه را با قیمت بیش از 1300 تومان به فروش برسد و این امر تخلف است و قطعا از سوی دستگاه های ذیربط برخورد خواهد شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه توان تولید ماسک در استان بسیار بالا رفته گفت: در حال حاضر تولید کنندگان استان توان تولید روزانه تا 500 هزار ماسک را دارند که بسیار بیش از نیاز استان است.

وی افزود: در حال حاضر کمبودی در تولید ماسک در استان نداریم و نیازی به واردات این محصول به استان نیست و تولیدات داخلی استان جوابگوی نیاز استان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ماسک سه لایه داروخانه ها قیمت مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران شنبه ( ۸ اردیبهشت) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی یک شنبه (۹ اردیبهشت) کمی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس‌فردا شهرکرد با کمینه ۳ و ۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۹ و ۴۰ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899943

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده