Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:52:17 GMT

پرداخت یکسان حق بیمه توسط تمام مردم بی‌عدالتی است

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۶۲۹۲

پرداخت یکسان حق بیمه توسط تمام مردم بی‌عدالتی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد پاکمهر ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی که در سالن ایثار بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: تأمین اجتماعی منشأ خدمات زیادی برای نظام بوده و اینک بالغ بر ۴۰ درصد جمعیت کشور را زیر پوشش خود قرار داده است.

نماینده ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از عدم حضور هلدینگ های تحت نظر تأمین اجتماعی در خراسان شمالی، گفت: توقع داریم در این شرایط اقتصادی که فضای کسب و کار رضایت بخش نیست و تورم کمر شکن شکن شده این مجموعه‌های اقتصادی به کمک خراسان شمالی بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه افزایش اشتغال موجب کاهش بسیاری از بزه‌های اجتماعی می‌شود، افزود: هلدینگ اقتصادی تأمین اجتماعی به عنوان سهام دار کارخانه بزرگ پتروشیمی خراسان، درآمدهای این مجموعه را خارج از استان هزینه می‌کند که این برای ما به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

پاکمهر در ادامه با انتقاد از دولت بابت عدم اجرای فاز دوم پتروشیمی خراسان شمالی گفت: وقتی بالاترین مقام اجرایی کشور یک طرح را کلنگ زنی می‌کند باید آن اجرا شود زیرا توقع‌های زیادی برای مردم ایجاد شده است و نمی‌توان از کنار آن راحت عبور کرد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس تاکید کرد: چطور فازهای بعدی کارخانه‌های پتروشیمی در استان‌های دیگر اجرا شده اما در خراسان شمالی اجرا نمی‌شود؟ این در حالی است که استان تمام امکانات مورد نیاز را در اختیار دولت قرار می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پرداخت حق بیمه اشاره داشت و افزود: اکنون پرداختی حق بیمه یک مرزنشین راز و جرگلانی با فرد تهرانی تفاوتی ندارد اما میزان خدمات به این دو به شدت متفاوت است که این بی عدالتی و تبعیض است.

پاک مهر ادامه داد: کسی که در تهران زندگی می‌کند از بیمارستان فوق مجهز میلاد استفاده می‌کند اما فردی که در فاروج و یا راز و جرگلان ساکن است یک درمانگاه ساده نیز ندارد لذا باید در پرداختی‌های بیمه تغییراتی ایجاد شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در انتها با انتقاد از عدم پیشرفت درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی گفت: این مجموعه ۶ سال پیش کلنگ زنی شده اما هیچ پیشرفتی نداشته است.

کد خبر 5046287

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه سازمان تامین اجتماعی کمیسیون بهداشت و درمان ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان مجلس شورای اسلامی شهرکرد کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بارش باران تأمین اجتماعی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد