Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:19:59 GMT

رازی که کلوپ برای کودک لیورپولی فاش کرد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۶۳۴۹

رازی که کلوپ برای کودک لیورپولی فاش کرد (عکس)

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در اقدامی جالب پاسخ کودک لیورپولی که برایش نامه نوشته بود را داد.

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه پیش بود که بعد از عملکرد فوق العاده لیورپول در رقابت های لیگ برتر انگلیس و پیروزی های پیاپی این تیم یک هوادار کودک یونایتدی برای سرمربی آلمانی قرمزهای آنفیلد یعنی یورگن کلوپ نامه نوشت و از او درخواست کرد که روند بردهای متوالی خود را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نامه هوادار یونایتد با واکنش جالب کلوپ رو به رشد و پاسخ این کودک را به شکلی فوق العاده داد. در همین رابطه طی روزهای اخیر یک کودک 11 ساله لیورپولی نامه ای برای مرد آلمانی نوشته و به نوعی اضطراب خود را به خاطر آغاز دوران تحصیلی اش به شکل درد و دل با کلوپ مطرح کرده است.

 

 

 

 

این کودک که لویس بالف نام دارد و به شکل دیوانه واری یورگن کلوپ را دوست دارد. نکته جالب در این باره اما به این موضوع برمی‌گردد که سرمربی لیورپول در اقدامی تحسین برانگیز پاسخ این هوادار خردسال را داده است. در پاسخ کلوپ به این کودک آمده است: " سلام به لویس. اجازه دارم این نامه را با گفتن یک راز شروع کنم؟ من نیز برخی مواقع دچار اضطراب می‌شوم اما راستش را بخواهی اگر این اتفاق رخ ندهد نگران خواهم شد چرا که این اقدام باعث می شود که نکات منفی را به انرژی مثبت تبدیل کنم.

 

احتمالا برای تو عجیب خواهد بود که بدانی سرمربی لیورپول نیز احساسی مثل پسری با سن تو دارد اما لازم نیست که نگران اتفاقات بد باشی؛ تو می‌دانی که‌ من در چند بازی فینال باخته ام اما با کمک خانواده و دوستانم به کار و تلاش مستمر ادامه دادم تا این که موفق شدیم از اتفاقات فوق العاده خود لذت ببریم. اگر فقط به مواقع بد و تلخ می اندیشیدم، دست یافتن به این موفقیت امکان پذیر نبود بنابراین با دیدی مثبت، انتظار موفقیت داشته باش. یادت نرود که عضوی از خانواده بزرگ لیورپول هستی و میلیون‌ها نفر خواهان خوشحالی تو هستند. امیدوارم این نامه حمایت ما را از تو نشان دهد."

 

 

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!

تلخ‌تر از این هم مگر می‌شد!؟ لیورپول در 45 روز هم از لیگ اروپا و جام حذفی کنار رفت، هم جام لیگ برتر را از دست داد و هم درگیری صلاح با کلوپ را کنار خط دید!

به گزارش فارس؛ لیورپول که در رویای 4گانه در فصل آخر یورگن کلوپ بود در 45 روز همه چیز را از دست داد. انگار گل دقیقه 121 گل آماد دیالو در بازی جام حذفی لیورپول و منچستار یونایتد، مهری بر پایان عصر یورگن کلوپ در لیورپول بود.

پس از باخت لیورپول مقابل یونایتد و حذف از جام حذفی،‌ لیورپول هم در لیگ اروپا کنار رفت و هم از کورس رقابت قهرمانی در لیگ برتر بازماند تا 4گانه، یک‌گانه شود!

لیورپول در ماه آوریل، 3 بار برنده شد. 3 بار طعم شکست را چشید، 2 بار مساوی کرد و تنها یک بار توانست کلین‌شیت کند.

نکته مهم در تیم لیورپول، درگیری صلاح با یورگن کلوپ در بازی با وستهم بود. صلاح که به دلیل عملکرد ضعیف در این ماه، نیمکت نشین شده بود، در زمان ورود به زمین در دقیقه 79 کنار خط با یورگن کلوپ درگیر شد. درگیری که اگر نونیز، هم‌تیمی صلاح دخالت نمی‌کرد، ممکن بود صحنه‌هایی تاریخی را رقم زند!

آتش اختلاف میان صلاح با یورگن کلوپ دیگر عیان شده است. صلاح پس از بازی صراحتاً گفت که اگر مصاحبه کند، لیورپول به آتش کشیده خواهد شد ولی یورگن کلوپ ادعا کرد که همه چیز در رختکن به پایان رسیده است.

رویای قهرمانی برای لیورپول از دست رفته و باید این 3 بازی لیگ هم تمام شود تا داستان عاشقانه کلوپ با لیورپول به تلخ‌ترین شکل ممکن تمام شود!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمد صلاح بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس شد اعلام آمادگی لیورپول برای فروش محمدصلاح

دیگر خبرها

  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!