Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@21:19:39 GMT

برق کم‌مصرف‌ها از آبان رایگان میشود

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۶۳۹۶

مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر گفت: از اول آبان‌ماه سال جاری هزینه برق مشترکان کم مصرف، مطابق الگوهای مصوب طرح برق امید شامل تحفیف 100 درصدی می‌شود. ناطقان: ابوذر صالحی، مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر در بیان زمان اعمال مصوبه برق امید، عنوان کرد: از اول آبان‌ماه سال جاری هزینه برق مشترکان کم مصرف، مطابق الگوهای مصوب طرح برق امید شامل تحفیف ۱۰۰ درصدی می‌شود و این مشترکان از پرداخت هزینه برق مادامی که در رده کم‌ مصرف باقی بمانند، معاف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر، با اشاره به ابلاغ مصوبه هیئت وزیران در ۴ شهریورماه سال جاری، گفت: پس از ابلاغ دستور هیئت وزیران و ارائه فرصت ۲ ماهه به منظور تکمیل آیین‌نامه‌های اجرایی، سازوکار اجرایی در شرکت توانیر تهیه و برای تایید نهایی به وزارت نیرو ارسال شده است.

*آیین‌نامه اجرایی طرح برق امید، منتظر تایید وزیر نیرو

وی با اشاره به روند تهیۀ آیین‌نامه طرح برق امید، افزود: متولیان صنعت برق کشور با جلسات متعدد و همچنین گرفتن اظهار نظر کارشناس و نمایندگان کمیسیون انرژی نسبت به تهیۀ آیین نامه در مدت زمان مقرر اقدام کردند.

صالحی، در تشریح جزئیات طرح برق امید، گفت: مشترکان برق به منظور پیگیری اخبار و اطلاعات طرح برق امید، می‌توانند به تارنمای برق امید به نشانی« bargh-omid.ir » مراجعه کرده و از جزئیات این طرح مطلع شوند.

این مقام مسئول در پایان، ضمن اشاره به الگوهای مصوب طرح تخفیف ۱۰۰ درصدی برق گفت: مشترکانی که در ماه‌های عادی در مناطق گرم کمتر از ۱۰۰ کیلو وات و در مناطق عادی کمتر از ۸۰ کیلو وات مصرف برق دارند، مشمول تخفیف صددرصدی خواهند شد. همچنین هیچ یک از سکونت‌گاه های غیر رسمی و واحدهای مسکونی خالی از تخفیف صددرصدی برق بهره‌مند نخواهند شد. منبع: فارس برچسب ها: برق ، کم مصرف ها ، رایگان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: برق کم مصرف ها رایگان طرح برق امید شرکت توانیر آیین نامه کم مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبی مشهدی، مدیر عامل توانیر در آیین رونمایی از کمپین انرژی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از شاخص های مصرف برق شدت مصرف انرژی در کشور است که در ایران تقریباً دو برابر میانگین جهانی به شمار می آید.

وی افزود: همواره باید به صورت بهینه مصرف کنیم تا بتوانیم تقاضای جدید در بخش مولد کشور را تامین کنیم.

وی ادامه داد: هدف از این پویش این است که مشترکان خانگی و تجاری که بیش از ۸۰ درصد مشترکان کشور را تشکیل می دهند و ۵۰ درصد مصرف دوران اوج مصرف مربوط به این بخش است ترغیب به کاهش مصرف می کند، به همین دلیل هم جایزه و هم طرح های سال گذشته پاداش صرفه جویی در دستور کار قرار گرفت.

مدیر عامل توانیر خاطر نشان کرد: بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیر نقدی پیش بینی شده که در صورت تکرار کاهش مصرف، جوایز ارزنده تخصیص داده می شود.

به گفته این مقام مسئول با چنین اقدامی مشترکان می‌توانند برق مطمئن و پایداری را دریافت کنند و در کنار آن کمک می کنند تا بخش مولد کشور مانند صنایع و کشاورزی از انرژی بیشتری برخوردار بوده و بتوانیم برق پایدار اقصی نقاط کشور را تامین کنیم.
ادامه دارد…

کد خبر 6092448 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • توانیر : قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای ٢ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت