Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عصر امروز به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و از طریق بنیاد احسان، 32 هزار بسته لوازم‌التحریر به‌منظور توزیع در میان دانش آموزان بی‌بضاعت هرمزگان آماده‌سازی و روند توزیع آن آغاز شد.

ارزش این بسته‌های لوازم التحریر هر کدام معادل 1.5 میلیون ریال است.

قرار است توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، 24 هزار بسته نوشت‌افزار تحصیلی در پویش ملی "مشق احسان 3 " به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان اهدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع این بسته‌های لوازم‌التحریر با همکاری کمیته امداد و در میان مددجویان تحت پوشش کمیته صورت می‌گیرد.

شاید بسیاری از دانش آموزان هرمزگانی به‌علت بالا بودن قیمت موبایل و تبلت از حضور در برنامه شاد بی‌بهره‌اند اما امروز، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، قلب‌های تک تک این دانش آموزان را شاد کرد.

نهادهای انقلابی بخشی از مشکلات نیازمندان را مرتفع کردند

حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در مراسم پویش ملی "مشق احسان 3 "، گفت: در رزمایش‌های همدلی و مواسات نهادهای انقلابی و زیر نظر مقام معظم رهبری از جمله کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت  امام (ره) حضور پررنگی داشتند و کنار نهادهای مردمی توانستند بخشی از آلام و مشکلات مردم و نیازمندان  را مرتفع نمایند.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان در تعامل با کمیته امداد 24 هزار بسته نوشت‌افزار تحصیلی به دانش آموزان اهدا نمود تا دانش آموزان نیازمند بدون دغدغه درس خود را در این شرایط سخت فشار دشمن (تحریم)، شیوع بیماری کرونا و همچنین کاهش سطح درآمدی خانواده‌ها ادامه دهند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان تصریح کرد: مسؤولان توجه ویژه‌ای برای حل مسائل و دغدغه‌های مردم داشته باشند تا با کمک خدا  بتوانیم در این شرایط سخت  بر مشکلات فائق آییم.

آمادگی همکاری 130 گروه جهادی با کمیته امداد

منوچهر دانشمند، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان در این مراسم گفت: در سومین رزمایش مشق احسان علاوه بر آموزش‌وپرورش، امسال نیز با کمیته امداد در خصوص توزیع 32 هزار بسته نوشت‌افزار همکاری داشته‌ایم که در همین راستا از این تعداد، 24 هزار بسته به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد، که ارزش هر بسته نوشت‌افزار 150 هزار تومان است.

وی افزود: تعداد 130 گروه جهادی وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سراسر استان می‌توانند در زمینه توزیع این بسته‌های تحصیلی با کمیته امداد همکاری نمایند.

نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی در محرومیت‌زدایی هستیم

علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تسلیت ایام دهه سوم صفر و ایام حزن آل‌الله، در مراسم پویش ملی "مشق احسان 3"، اظهار داشت: به جهت شرایط فقر حاکم در استان، نیازمند حمایت و همکاری بیشتر نهادها و دستگاه‌های اجرایی می‌باشیم.

وی افزود: در نیمه شعبان پس از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص اجرای رزمایش همدلی و مواسات باهدف کمک به رفع مشکلات نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، دستگاه‌های اجرایی استان باهم هماهنگ شده و حرکت‌های خوبی در جهت  رفع مشکلات معیشتی فقرا و نیازمندان آغاز گردید و آنچه امروز مشاهده می‌کنیم نتیجه یکی از اقدامات آن می‌باشد، که با اهدای 24 هزار بسته نوشت‌افزار با مساعدت و همکاری نماینده محترم ولی‌فقیه  استان هرمزگان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد محقق گردید.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان استان هرمزگان کمیته امداد مقام معظم رهبری ستاد اجرایی مشق احسان بندرعباس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هزار بسته نوشت افزار کمیته امداد دانش آموزان استان هرمزگان مشق احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز

مدیرکل کمیته امداد امام استان البرز گفت: از اهداف کمیته این نهاد در جهت توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و کاهش وابستگی آن‌ها به ویژه در بخش اقتصادی اشتغال‌زایی و خودکفایی آن‌ها است. - اخبار استانها -

رضا البرزی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با بیان اینکه اشتغال‌زایی، راهکار توانمند‌سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: به منظور ایجاد انگیزه و مشارکت اجتماعی مددجویان در جهت توانمند‌سازی آنها در زمینه شغلی این نهاد اقدام به پرداخت وام اشتغال به مبلغ 910 میلیارد تومان به یک هزار و 188 نفر مددجو کرده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح خودکفایی برای مددجویان علاوه بر مهارت‌آموزی این عزیزان وابستگی مالی آن‌ها را به نهاد‌های حمایتی کاهش می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز با تاکید به اینکه یکی از اهداف این نهاد استقلال و عدم وابستگی اقتصادی مددجویان است، افزود: توانمندسازی مددجویان تنها راهی است که بتوان وابستگی مالی و فقر را از این عزیزان دور کرد.

ارائه 1000 خدمت مسکن به مددجویان کمیته امداد استان البرز ارائه 1000 خدمت مسکن به مددجویان کمیته امداد استان البرز

وی با اشاره به اینکه آموزش و مهارت آموزی مهم‌ترین راه توانمندسازی این افراد است تا در زمینه شغلی موفق شوند، گفت: در این راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اقدام به معرفی هشت هزار نفر از افراد تحت حمایت کمیته به بخش ‌های آموزشی، راهبری شغلی و کاریابی کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی