Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، امیر سرتیپ دوم حمیدرضا سلمانی در اولین گردهمایی تخصصی بررسی مشکلات ناباروری و نازایی یگان‌های تابعه قرارگاه‌ منطقه‌ای شمال غرب نزاجا اظهار داشت: برای ازدیاد فرزند و با دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران سال گذشته قرارگاه انصار برای رفع مشکلات بیماری و ناباروری کارکنان نیروهای زمینی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین هدف از تشکیل قرارگاه انصار توجه به فرامین مقام معظم رهبری رسیدگی به مشکلات کارکنان بوده است که دستورات لازم برای اجرای تدابیر و اهداف ترسیم شده به فرماندهان یگان‌ها ابلاغ شده است.

فرمانده قرارگاه انصار نزاجا ادامه داد: اهتمام ویژه سامانه فرماندهی برای به حداقل رساندن مشکلات کارکنان و نظامند نمودن فرآیند رسیدگی به درخواست‌های کارکنان نیروهای زمینی و تسریع در فرآیند رسیدگی به مشکلات خانواده‌ها و توسعه نشاط و شادی در بین خانواده‌ها و ایجاد زمینه ارتقای کارایی و تقویت اثر بخشی از دیگر اهدافی است که برای قرارگاه انصار ترسیم شده است.

سلمانی بیان کرد: طی بهمن ماه سال گذشته براساس دستورات امیر فرمانده نزاجا و با ایجاد قرارگاه انصار کارکنان و همکاران که مشکلات ناباروری داشتند شناسایی شدند و طبق برگزاری جلسات با اداره بهداشت برای تسریع در روند اجرایی شدن درمان اقدامات لازم انجام شده است.

این مقام مسوول با اشاره به دستورات امیر فرمانده اذعان کرد: حمایت مادی و معنوی از کارکنانی که دچار مشکل ناباروری هستند از دغدغه‌های اصلی امیر است که فرماندهان یگان هرچه بیشتربایستی به این امر اهتمام داشته باشند.

سلمانی خاطرنشان‌کرد: تمام مراحل درمان ناباروری رایگان است و کارکنان می‌توانند درهرمرکز درمانی مراحل درمانی خود را طی کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری آذربایجان غربی ناباروری جمهوری اسلامی ایران قرارگاه انصار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی  با حضور در شرکت مادر تخصصی توانیر با رجبی مشهدی مدیر عامل توانیر دیدار و گفتگو کرد.    در این دیدار طرح‌های برق آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته و راهکار‌های توسعه شبکه برق استان مورد ارزیابی قرار گرفت.   مسائل مربوط به طرح‌های برق رسانی منطقه آزاد ماکو، ارومیه، شهر‌های شمال و جنوب استان نیز از جمله طرح‌هایی بود که در این دیدار بررسی شد.   در این دیدار همچنین با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم"، زیرساخت‌های مورد نیاز برای جهش تولید به ویژه تامین برق پایدار برای شهرک‌های صنعتی، مناطق آزاد ماکو و منطقه ویژه اقتصادی سرو مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل توانیر قرار گرفت.   مدیر عامل توانیر نیز جهت تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار آذربایجان غربی قول مساعد داده و به منظور رفع مشکلات موجود استان در حوزه برق، راهکار‌ها و دستورات لازم را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در آذربایجان شرقی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز