Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از وقوع تصادف در جاده ازنا- اراک خبر داد و گفت: در این تصادف که بین یک دستگاه خودرو پراید و یک کامیون رخ داد، سه نفر کشته و دو نفر هم زخمی شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، صارم رضایی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برخورد «شاخ به شاخ» خودروی پراید با کامیون ۱۰ چرخ، در محور ازنا - اراک موجب فوت سه نفر و زخمی شدن دو نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، عنوان کرد: این حادثه در ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه شب گذشته در کیلومتر ۳۵ محور ازنا - اراک و روبروی روستای «حسین آباد» رخ داده است.

رضایی با اشاره به اعزام سه تیم عملیاتی از شهرستان ازنا، تصریح کرد: همگی حادثه دیده‌های این تصادف سرنشینان خودرو پراید بودند که بعد از رهاسازی از سوی نیروهای هلال احمر، توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان شازند به بیمارستان اراک منتقل شدند.

جاده‌ای با تابلوی «خطر مرگ»

بنا بر این گزارش، محور ازنا - شازند به طول ۷۰ کیلومتر شهرستان ازنا را به استان مرکزی متصل می‌کند که بیش از ۳۵ کیلومتر از این محور در شهرستان ازنا واقع‌شده و هم‌اکنون چهار خطه شدن این محور به دلیل کمبود اعتبارات نیمه‌تمام باقی‌مانده است.

جاده ازنا - اراک در ابتدا باهدف ایجاد ارتباط محلی بین شهرستان‌های ازنا و شازند ایجاد شد اما بعدها به دلایل مختلف ازجمله مسیر هموار و کاهش زمان سفر تبدیل به یک جاده ترانزیتی شده است به‌گونه‌ای که اکثر وسایل نقلیه عبوری از آن خودروهای سنگین هستند.

در این راستا خبرگزاری مهر پیش‌ازاین در گزارش‌های متعددی خواستار تسریع در تکمیل طرح چهار خطه این محور ارتباطی شد چراکه دوطرفه بودن جاده و عرض کم این محور باعث بروز تصادفات فراوانی در این جاده شده است به‌طوری‌که بارها شاهد تصادفات مرگبار در این جاده هستیم.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جاده ازنا اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام سازمان اورژانس یزد، ساعت ۰۰:۱۴ بامداد امروز ( ۵ اردیبهشت) یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی شماره چهار در ۱۰ کیلومتری محور مهریز به یزد با یک دستگاه تریلر برخورد می‌کند.

این اتوبوس از مبدا شهر زاهدان به مقصد اصفهان در حرکت بوده و وقوع این حادثه بنا به گزارش اولیه ۱۰ مصدوم برجا گذاشته بود.

بر این اساس شش مصدوم این حادثه توسط دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند و آسیب وارده به مصدومان این حادثه، تهدیدکننده حیات نیست.

چهار مصدوم دیگر در محل حادثه سرپایی درمان شدند و علت وقوع تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

به گزارش ایسنا، این سومین حادثه اتوبوس مسافربری در سال‌جاری در استان است و حادثه قبلی بامداد ۲۹ فروردین ماه با واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر بندرعباس به تهران در کمربندی مهریز که منجر به مصدوم شدن ۱۳ سرنشین آن شد رخ داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی