Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخیرا تصاویری از استاد محمدرضا شجریان در رسانه ها دست به دست می شود که پیش از این کمتر دیده شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صفحه فدراسیون تاریخ فوتبال ایران که عموما تصاویری قدیمی را از ورزشکاران ایران منتشر می‌کند،  تصاویر کمیاب از محمدرضا شجریان را در کانال خود منتشر کرد.

تصویر احتمالا مربوط به یک مسابقه آموزشگاهی است که محمدرضا شجریان با پرشی بلند، توپ را به دستان مدافعی که روی تور مزاحم اوست، کوبیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یکی دیگر از عکس های شادروان شجریان در دوره جوانی است و تصاویر دیگری از او نیز موجود است که نشان می دهد او در رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال فعالیت می‌کرده است و حتی در رشته دو و میدانی و به عنوان قهرمان پرش سه گام در سال ۱۳۴۶ در رقابت های آموزشگاهی مشهد مدال گرفته است.

 

از شجریان همچنین خاطراتی فوتبالی نیز داریم که به حضور او در ورزشگاه در بازی پرسپولیس – بایرن مونیخ و همچنین بازی ایران – آلمان در زمان مربیگری برانکو ایوانکوویچ و در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ برمی‌گردد.

محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان بعد از تحمل یک دوره سخت و طولانی بیماری درگذشت .

ورزشکاران بسیاری بعد از فوت شجریان تصاویر او را به اشتراک گذاشتند که از آن ها می‌توان به یحیی گل محمدی ، علی دایی، علی کریمی، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی ، جواد کاظمیان و… اشاره کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمدرضا شجریان محمدرضا شجریان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول محمدرضا شجریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند

داریوش بلدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، پس از بازدید از مناطق حادثه دیده امامزاده ابراهیم شفت اظهار کرد: در جاسازی در منطقه حادثه دیده امامزاده ابراهیم شفت با لحاظ ضوابط و قوانین انجام شود.

معاون عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن کشور با اشاره به رعایت ملزومات و ضوابط طرح هادی در مناطق روستایی بیان کرد: حق تفکیک منازل طبق ضوابط ۱۲۰ متر پیش بینی شده است که باید رعایت شود.

بلدی با بیان اینکه حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند، گفت: کمیته‌ای برای تعیین تکلیف زمین‌های روستای حادثه دیده شفت تشکیل می‌شود و در این کمیته نظر بر کاهش حق تفکیک را پیشنهاد خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار بازنگری محدوده روستای امامزاده ابراهیم شفت ۳۵ هکتار ارزیابی شده است، افزود: سند بخشی از زمین‌های این روستا توسط بنیاد مسکن اخذ شده و مابقی هم با کمک بنیاد مسکن به صدور سند منتهی می‌شود.

معاون عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: در احیا و بازسازی مجدد روستای امامزاده ابراهیم شفت باید ضمن توجه به رعایت دستورالعمل‌های علمی و فنی به گونه‌ای عمل شود که به بافت روستایی و سنتی آن لطمه‌ای وارد نشود.

کد خبر 6098469

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • ۹ فیلم نفس‌گیر کره‌ای کمتر دیده شده ؛ از دست ندهید (+عکس)
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • (ویدئو) خواننده‌های مورد علاقه استاد شجریان؛ از سلن دیون تا پاواروتی
  • تصویری کمتر دیده شده از شهیدان کاظمی، مهتدی و زاهدی