Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به اقدامات روسیه برای پایان دادن به درگیری‌های آذربایجان و ارمنستان نوشت: ‏از تلاش‌های روسیه برای میانجیگری تشکر و از آتش‌بس ایجاد شده و خاتمه جنگ استقبال می‌کنیم. امیدواریم گفت‌وگوهای صلح هر چه سریع‌تر آغاز شود و نتایج حاصل از مذاکرات مطابق با حقوق شناخته‌شده بین‌المللی دو کشور باشد تا منجر به جنگ دیگری نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‬ افزود: ‏منطقه ما ظرفیت‌های لازم برای حل‌وفصل مشکلات و تضمین صلح و امنیت را داراست. گفت‌وگوهای مسکو با وزرای خارجه آذربایجان و ارمنستان نشانه خوبی از ظرفیت‌های قدرت‌های مستقل منطقه‌ای است و ایران با تمام امکانات آماده مساعدت و همکاری در روند صلح و ثبات بر اساس قوانین بین‌المللی است.

کد خبر 5046650 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود واعظی ایران روسیه مسکو مناقشه قره باغ مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا حسن روحانی حجت الاسلام حسن روحانی سعید خطیب زاده اسحاق جهانگیری ویروس کرونا حجت الاسلام حسن روحانی محمدجواد ظریف محمد باقر قالیباف مجلس دفاع مقدس هیئت دولت برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزای آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از مشعل الاحمد الجابر الصباح امیر کویت که به ترکیه سفر کرده به طور رسمی استقبال کرد.

در این مراسم سواره نظام از خودروی رسمی الصباح در مقابل مجتمع ریاست جمهوری استقبال و خودرو را تا دروازه پروتکل اسکورت کردند.

رئیس جمهور اردوغان در ورودی اصلی مجتمع بش‌ تپه از الصباح استقبال کرد.

پس از حضور اردوغان و الصباح در محل برگزاری مراسم، سرود ملی دو کشور نواخته شد.

امیر کویت با گفتن «سلام سرباز» از گارد تشریفاتی دیدن کرد.

اردوغان و الصباح هنگام معرفی هیأت‌ های خود به یکدیگر، در مقابل پرچم ترکیه و کویت روی پله‌ ها دست دادند و خبرنگاران نیز عکس گرفتند.

کد خبر 6099740

دیگر خبرها

  • نخست وزیر ارمنستان: تعلیق مذاکرات مرزی با آذربایجان، منجر به جنگ می‌شود
  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • استقبال گسترده از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • رئیس سیا نگران روابط ایران و روسیه شد/ برنز به ایران اتهام زد
  • رئیس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • ایران هراسی در مقابل آموزش زبان فارسی و تبلیغ سفر به ایران