Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:47:13 GMT

تعریف و تمجید گواردیولا از او بی دلیل نیست (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۷۰۷۱

تعریف و تمجید گواردیولا از او بی دلیل نیست (عکس)

جدیت بالای مارچلو بیلسا در تمرینات لیدز نشان می دهد که تعاریف پپ گواردیولا از او اصلاً بی دلیل نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، اگر می خواهید بدانید که چرا به مارچلو بیلسا لقب ال لوکو(به فارسی: دیوانه) را می دهند، کافیست ویدئویی که از جلسه تمرینی اخیر لیدز یونایتد دست به دست می شود را نگاه کنید.

 

در واقع مارچلو بیلسا درخواست کرده که این جلسه تمرینی ضبط شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مشاهده آن کاملا باور نکردنی است. این مرد آرژانتینی در جلسه تمرینی چیزهای زیادی از شاگردانش می خواهد و دائماً بر سر آنها فریاد می‌زند.

 

 

 

 

بیلسا با ظاهری جالب و درحالی که یک کلاه بر سر دارد، دائماً و بدون وقت از بازیکنانش می خواهد که فشار بیاورند و به نوعی تمام تلاش خود را انجام دهند. خیلی سخت می توان باور کرد که این فقط یک جلسه تمرینی است و به طور قطع برای کسانی که با بیلسا کار می کنند تحمل آن طاقت فرسا خواهد بود.

 

ایکر مونیائین و فرناندو یورنته در حالی مشاهده می شوند که خم شده و دستانشان را روی زانوهای خود گذاشته اند. در واقع این طور به نظر می رسد که نفس آنها بند آمده و و دیگر نایی ندارند؛ می‌توان گفت که شدت تمرینات بیلسا واقعا ترسناک است.

 

یکی از تمریناتی که بیلسا دائم از آن استفاده می کند با لقب "قاتل" شناخته می‌شود. داوری در زمین وجود ندارد و توپ به شکل مستمر و با فشار بالا در حال حرکت است.

 

 

 

 

اگرچه بازیکنان لیدزیونایتد حالا تا حدودی به این تمرینات سخت عادت کرده‌اند اما لیام کوپر کاپیتان این تیم در این باره می‌گوید: " راستش را بخواهید شما باید این تمرینات را ببینید تا باور کنید. این چیزی است که من قبلا هرگز و هرگز آن را تجربه نکرده بودم. در واقع بازی های ما از تمرینات مان راحت تر هستند. با این حال ما همیشه می دانیم که رقیب قرار است چه کاری انجام دهد و حتی اگر آنها تغییر روش دهند ما نیز به شیوه ای جدید عمل می‌کنیم."


 

مارسلو بیلسا (سرمربی) منچستر سیتی لیدز پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارسلو بیلسا سرمربی منچستر سیتی لیدز پپ گواردیولا سرمربی جلسه تمرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است

از دید رئیس رئال مادرید هافبک آلمانی برای بازی در این تیم متولد شده است.

طرفداری | فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید از هافبک آلمانی تیمش تعریف و تمجید کرده است.

تونی کروس از سال 2014 عضو رئال مادرید است و در این مدت به یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است. او به همراه رئال مادرید 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و در مجموع با رئال مادرید 20 جام ارزشمند کسب کرده است. هافبک آلمانی لوس بلانکوس تاکنون در 459 بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و آمار 28 گل و 96 پاس گل را به نام خودش به ثبت رسانده است. درخشش کروس در طول یک دهه حضورش در رئال مادرید، تمجید ریاست این باشگاه اسپانیایی را در پی داشته است.

تونی کروس یکی از آن بازیکنانی است که برای بازی در رئال مادرید متولد شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند
  • روایت بیداری در آبادان
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است