Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان، درباره قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ابتدا از مسئولان برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر تشکر و قدردانی می‌کنم که این مراسم را به صورت مظلومانه و تک و تنها برگزار کردند. ما دوست داشتیم که همه مسئولان همانند سال قبل در این مراسم حضور داشته باشند و فکر کنم به خاطر مشکلاتی که داشتند در نهایت نتوانستند در این مراسم حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال همانند سال قبل بود. برخی از تیم‌ها در یک شهرستان قرار دارند به همین علت باید قرعه آن‌ها در شماره‌های پیش بینی شده قرار می‌گرفت. قرعه خوبی بود و همه تیم‌ها در یکی از هفته‌ها باید با یکدیگر بازی کنند و یکسری از تیم‌ها هفته اول با هم بازی می‌کنند و بعضی از تیم‌ها در هفته‌های بعدی به مصاف یکدیگر می‌روند. تیمی که قصد داشته باشد نتایج خوبی بگیرد فرقی نمی‌کند در کدام هفته بازی می‌کند.  

تیم سپاهان ۱۰ آبان ماه آماده برگزاری مسابقات است 

فتاحی درباره اینکه برخی از تیم‌ها درخواست تعویق بازی‌ها را دادند، گفت: به هر حال  با توجه به برنامه ریزی که نویدکیا به همراه سایر مربیان انجام دادند، ما ۲، ۳ روز بعد از بازگشت از قطر تمرینات خود را شروع کردیم و براساس زمان شروع لیگ برتر ۱۰ آبان ماه  کار‌های بدنسازی و آماده سازی خود را انجام داده ایم. ما در همان زمان مقرر آماده برگزاری بازی‌ها هستیم.  

او درباره اینکه فصل نقل و انتقالات برای سپاهان تمام شده است، اظهار کرد: فصل نقل و انتقالات تا ۲۸ آبان ماه ادامه دارد و با توجه به نظرات کادر فنی و بازیکنان مورد نیاز، باشگاه سپاهان همکاری لازم را انجام می‌دهد و پشت سرمربی تیم هستیم. ان شاالله بتوانیم در فصل آینده نتایج خوبی به دست آوریم. البته آرزو می‌کنم که کرونا از بین برود، چون تیم سپاهان با هوادارانش زندگی می‌کند و زنده است و امیدواریم هواداران خود را به عنوان یار دوازدهم در ورزشگاه داشته باشیم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم.

فتاحی درباره اینکه نوید کیا برای لیگ برتر کم تجربه است، گفت: نویدکیا بازیکنی بوده است که در سطح اول فوتبال دنیا و یک دوره هم به طور همزمان در تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان بازی کرده است. او جام جهانی رفته و فوتبالیست بزرگی بوده و همه جام‌های قهرمانی سپاهان را  بالا برده است. مطمئن هستم تیم ما با هدایت این مربی نتایج  خوبی می‌گیرد.  

بیشتر بخوانید

استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم به مصاف هم می‌روند+ برنامه کامل نیم فصل

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان رضا فتاحی لیگ برتر فوتبال تیم ها تیم ها قرعه کشی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم

بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی که با تساوی 0-0 به پایان رسید پر از حواشی بود و درگیری های هواداران دو تیم روی سکوها از عواملی بود که دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس در این هفته علیه یکدیگر بیانیه هایی صادر کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان