Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  طرح فروش فوق العاده (۳ ماهه) محصولات ایران خودرو مطابق جدول ذیل از روز سه شنبه مورخ ۲۲-۰۷-۹۹ شروع و تا روز پنجشنبه مورخ ۲۴-۰۷-۹۹ ادامه خواهد داشت. حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌شود.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مسئول قیمت‌گذاری خودرو کیست؟

نکته ۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌شود و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته ۲:قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد کرد و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف شده است.

شرایط پیش‌فروش محصولات ایران خودرو (حداکثر 12 ماهه) - مهر 99

طرح پیش فروش عادی (حداکثر 12 ماهه) محصولات ایران خودرو مطابق جدول ذیل از روز سه شنبه مورخ ۲۲-۰۷-۹۹ شروع و تا روز پنجشنبه مورخ ۲۴-۰۷-۹۹ ادامه خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قیمت خودرو بازار خودرو قیمت سکه ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد

اصغر بالسینی، سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در ۲۰ حراج حضوری شمش طلا در مرکز ارز و طلای ایران طی ۳ ماه، حجم معاملات طلا از مرز ۲،۷ تن گذشت.

او در ادامه اظهار کرد: بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست هفته آینده یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار شود زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضیان خرید می‌توانند تا ساعت ۲۴ شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کنند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

بالسینی در نهایت گفت: عرضه شمش طلا در مرکز مبادله ادامه دار خواهد بود و برای تحویل شمش‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل