Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با محمدرضا قاریان‌پور مدیرکل جدید تأمین اجتماعی استان قزوین اظهار کرد: محوری‌ترین موضوع در ارائه خدمت به جامعه، حفظ کرامت مردم است که در فضای کاری شما بسیار حائز اهمیت است چرا که مردمِ بسیاری با فضای کاری شما سرو کار دارند و نیازمند احترام و دریافت خدمتِ با کیفیت همراه با حفظ کرامت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: جامعه‌ی هدف شما، هزینه پرداخت می‌کنند تا خدمات شایسته دریافت کنند و لازم است با حفظ کرامت، این خدمات به بهترین شکل و بالاترین کیفیت ارائه شود و در هیچ مرحله‌ای از خدمت‌رسانی کاستی دیده نشود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: سرکشی به تمام شهرهای استان و مناطق محروم کار ارزشمندی از سوی شماست چرا که در مسیر محرومیت‌زدایی و توسعه خدمت‌رسانی بسیار موثر است و ان‌شاءالله این روند با جدیت دنبال شود.

در ابتدای این دیدار محمدرضا قاریان‌پور مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان قزوین گزارشی از برنامه‌های خود برای توسعه خدمت‌ رسانی به مردم ارائه کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین محرومیت زدایی آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفته در تقویت برنامه تقویت مدارس دولتی به سه گزینه مهم سازماندهی نیروی انسانی  توزیع مناسب تجهیزات  و فضای آموزشی توجه ویژه‌ای دارند
وی درباره افزایش کیفیت آموزشی هم گفت این موضوع فرایندی است که به تدریج اتفاق می‌افتد
توزیع متوازن رشته‌ای دیگر دغدغه متولیان اموزش و پرورش استان است چرا که سهم فنی و حرفه‌ای و کارو دانش در گروه‌های آموزشی با ۳۶ درصد همچنان پایین است و برای رسیدن به سهم ۵۰ درصدی به تلاشی دوچندان آنهم با کمک اولیا نیاز است
دفتر خیرین مدرسه یار هم در اداره کل اموزش و پرورش استان هم پذیرای مشارکت نیکوکاران برای کمک به کودکان نیازمند در راه تحصیل است.

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد