Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژه نظامی ارتش کره شمالی در هفتادوپنجمین سالگرد تاسیس حزب حاکم کارگران کره شمالی/ خبرگزاری رسمی کره شمالی رژه نظامی ارتش کره شمالی در هفتادوپنجمین سالگرد تاسیس حزب حاکم کارگران کره شمالی/ خبرگزاری رسمی کره شمالی رژه نظامی ارتش کره شمالی در هفتادوپنجمین سالگرد تاسیس حزب حاکم کارگران کره شمالی/ خبرگزاری رسمی کره شمالی رژه نظامی ارتش کره شمالی در هفتادوپنجمین سالگرد تاسیس حزب حاکم کارگران کره شمالی/ خبرگزاری رسمی کره شمالی پارک ریچموند شهر لندن/ رویترز فروش کیک‌"ویروس کرونا" در کافی‌شاپی در شهر پراگ/ گتی ایمجز یک سازه هنری با مجسمه در یک مرکز خرید در شهر پکن/ آسوشیتدپرس یک مدل در هفته مد در شهر لیسبون پرتغال/ EPA رود آلوده "یامونا" در شهر دهلی هند/ خبرگزاری فرانسه گفتگو "جو بایدن" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با خبرنگاران در فرودگاه بین‌المللی" اِری" در پنسیلوانیا آمریکا/ خبرگزاری فرانسه خانه‌ای آسیب دیده از جنگ در شهر" تار تار" آذربایجان/ خبرگزاری فرانسه گردهمایی علیه محدودیت‌های کرونایی در مقابل پارلمان اسکاتلند در شهر ادینبورگ/ گتی ایمجز مزرعه‌ای خسارت دیده از سیل توفان "دلتا" در ایالت لوییزیانا آمریکا/ گتی ایمجز برداشت سیب از باغات در "شاندونگ" چین/ گتی ایمجز حمله ملخ‌های صحرایی به شهر صنعا یمن/ EPA قهرمانی تیم بسکتبال "لس‌آنجلس لیکرز" در مسابقه فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا(اِن بی اِی)/ رویترز قهرمانی تیم بسکتبال "لس‌آنجلس لیکرز" در مسابقه فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا(اِن بی اِی)/ رویترز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دیدنی های روز عکس روز پارسی خبر خبرگزاری رسمی کره شمالی گتی ایمجز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا

ارسلان کاظمی، درباره دلایل باخت شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین بازی از سری فینال سوپر لیگ غرب آسیا، با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد که ارسلان کاظمی، کاپیتان و ستاره کهنه کار این تیم درباره دلایل باخت در  این بازی صحبت کرد. 

ارسلان کاظمی پس از باخت مقابل الریاضی لبنان گفت: دو، سه هفته است که ما به دنبال جذب یک بازیکن خارجی دوم هستیم تا تیم را از این شرایط سخت خارج کنیم. امیدوارم برای بازی بعد یک بازیکن جذب کنیم چون واقعا تیم ما به بازیکن (در پست پنج) نیاز دارد.

او ادامه داد: من از اینکه ۴۰ دقیقه کامل در زمین بازی کنم متنفرم اما در ۴ - ۵ باز اخیر این کار را کرده‌ام چون تیم به من نیاز داشت. با این حال برخی مواقع نمی‌شود این کار را به خوبی انجام داد. من امیدوارم دومین بازیکن خارجی را برای تیم جذب کنیم.

کاظمی در پایان صحبت‌های خود گفت: ما خیلی بد بازی کردیم. در این دیدار ۳۵ اقدام سه امتیازی داشتیم که فقط ۲۰ درصد آنها تبدیل به امتیاز شد. وقتی یک تیم از ۳۵ پرتاب تنها ۷ بار موفق به کسب امتیاز می‌شود، راهی برای بردن وجود ندارد و به نظر من اصلی‌ترین دلیل باخت همین بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند