Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتسال مقاومت البرز و راگای تهران امروز  به میزبانی باشگاه مقاومت در سالن بدون تماشاگر انقلاب کرج در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند. این بازی در حالی که با نتیجه یک بر صفر به سود مقاومت البرز در جریان بود، به دلیل درگیری و حواشی به وجود آمده از طرف فرهاد کشاورز (سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز) و میثم نوری (بازیکن تیم فوتسال راگای تهران) از سوی داور مسابقه نیمه تمام اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های فوتسال مقاومت البرز و راگای تهران خودشان را برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر آماده می‌کنند که از اول آبان ماه  در قالب ۲ گروه ۷ تیمی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

اطلاعیه سازمان لیگ درباره نقل و انتقالات لیگ‌های فوتسال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال فوتسال مقاومت البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • پیش بینی رگبار و رعد و برق در البرز/ احتمال ریزش سنگ و رانش کوه
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران