Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در سال جهش تولید، معاونت فرهنگی، اجتماعی،گردشگری سازمان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی در مسجد روستای گلشن نمود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی،در سال جهش تولید، معاونت فرهنگی، اجتماعی،گردشگری سازمان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی در مسجد روستای گلشن نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براین اساس دوره آموزشی فوق در راستای اجرای تفاهم نامه این سازمان با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برپا شد و مدرسین دوره فوق فنون و روش های جدید طراحی و ساخت صنایع دستی با محوریت حصیر را به صورت رایگان به شرکت کنندگان آموزش دادند.
بنابراین گزارش به شرکت کنندگان دوره آموزشی فوق گواهی نامه حضور از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اعطاء می شود و در عین حال به منظور حمایت از آموزش دیدگان دوره فوق در قالب تفاهم نامه سازمان با صندوق کارآفرینی امید تسهیلات بانکی کم بهره با سود چهار درصد پرداخت می شود.
تکمیل کننده برنامه آموزشی و حمایتی سازمان منطقه آزاد انزلی به منظور توانمندسازی جوامع ملی، خرید تضمینی محصولات تولید شده است، طرحی که براساس آن صنایع دستی که توسط هنرمندان و افراد آموزش دیده چنین دوره هایی با بازاریابی سازمان به درآمدزایی و فروش ختم می شود.
گفتنی است اجرای طرح آموزشی فوق به عنوان پایلوت حمایت از مشاغل بومی و محلی در سطح استان در دستور کار این سازمان قرار گرفته و براساس آن بسته های حمایتی،تشویقی و آموزشی مرتبط با صنایع دستی و دیگر مشاغل در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و افزایش توانمندی های اشتغالزایی و صادراتی با تکیه بر توانمندی های جوامع محلی به اجرا درمی آید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این همایش سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران، از تشرف حدود ۱۵ هزار زائر از این استان به سرزمین وحی خبر داد.

در این همایش که با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد، زائران استان تهران که قصد تشرف به سرزمین وحی در حج پیش رو را دارند با اعمال و مناسک این سفر معنوی آشنا شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی، سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و چند تن از دست اندرکاران عملیات حج پیش رو در این همایش سخنرانی و توصیه‌هایی به زائران بیان کردند.

محمدرضا حاجی علیزاده سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران در این همایش ضمن خیر مقدم به مهمانان و زائران گفت: در موسم حج تمتع پیش رو بیش از ۱۵ هزار نفر در قالب ۶۲ کاروان مدینه قبل و ۴۴ کاروان مدینه بعد به سرزمین وحی عزیمت مشرف خواهند شد.

در این همایش عظیم که با حضور پرشمار زائران برگزار شد علاوه بر سخنرانی، توصیه‌های مرتبط با اعمال و مناسک حج و مرثیه سرایی به مناسبت شهادت صادق آل محمد (ص) صورت پذیرفت.

کد خبر 6096557

دیگر خبرها

  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • ۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد