Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: خانه امید ظرفیت خوبی برای ساماندهی خدمت‌رسانی به بازنشستگان است.

عباس گودرزی در مراسم افتتاح خانه امید بروجرد که امروز ۲۱ مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: خانه امید یکی از ظرفیت هایی پیش بینی شده برای ساماندهی خدمات رسانی به بازنشستگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: زیربنای این پروژه ۸۰۰ مترمربع بوده که با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال ظرف یک سال کاری احداث شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: در گذشته بازنشستگان مکانی ثابت نداشتند و در خدمات رسانی مشکلاتی وجود داشت اما با افتتاح این خانه امید خدمات رسانی به این بزرگواران متمرکز می شود.

گودرزی اضافه کرد: اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده و چشم‌انداز خوبی برای شهرستان متصور هستم.

وی بیان کرد: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد از دیگر طرح های بروجرد بود که از مدتها قبل این کار آغاز شده و با بهره برداری از ان می توان به افراد تحت پوشش این سازمان خدماتی را ارائه داد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌ها کارخانه شیر خشک بوده که ۳۰ سال رها شده بود و تلاش های زیادی برای احیای مجدد این واحد صورت گرفته است.

گودرزی عنوان کرد: کارخانه شیر خشک به یک مجموعه تولیدی تبدیل خواهد شد و به‌زودی ۸۰۰ تن شیری که در لرستان و شهرهای همجوار تولید می شود در بروجرد فرآوری خواهد شد.

وی اظهار کرد: در مراحل بعدی واحدهای دیگر مانند تولید خامه در این پروژه ایجاد خواهد شد که علاوه بر رونق تولید، اشتغال را نیز به همراه دارد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس تصریح کرد: فاز اول کارخانه شیر خشک با ظرفیت ۳۰۰ تن تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

گودرزی با اشاره به تکریم بازنشستگان خاطرنشان کرد: اگر بازنشستگان تکریم و مورد توجه قرار نگیرند شاغلین امیدشان از بین می‌رود.

وی اضافه کرد: امیدواریم شرایطی پیش بیایید که با کمک خیرین سالن آمفی تئاتر و ظرفیت‌های دیگر با احداث طبقه دوم این پروژه ایجاد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مجلس شورای اسلامی خانه امید عباس گودرزی بازنشستگان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خانه امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

تین نیوز

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از خدمات رسانی رایگان به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب در طول روزهای برگزاری این رویداد مهم فرهنگی در محل مصلی امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: سازمان تاکسیرانی در این رویداد فرهنگی نیز مانند تمامی رویدادها و مناسبت های ملی و مذهبی مشارکت دارد.

مالکی افزود: از روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آغاز نمایشگاه تا ۲۹ اردیبهشت ماه، ۶۰ دستگاه تاکسی ون و شاتل به صورت رایگان به بازدیدکنندگان در محوطه مصلی خدمات رسانی می کنند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه ۲۰ دستگاه شاتل سرویس و ۴۰ دستگاه تاکسی ون کار خدمات رسانی به بازدیدکنندگان را برعهده دارند، گفت: ۱۰ دستگاه از این خودروها در درب شمال (مترو مصلی)، ۵ دستگاه تاکسی در پارکینگ بیرونی مصلی (خیابان خرمشهر)، ۱۰ دستگاه تاکسی در ورودی شماره ۴ و ۳۵ دستگاه تاکسی هم در ورودی اصلی مصلی (خیابان و مترو شهید بهشتی) به بازدیدکنندگان سرویس رسانی می کنند.

مالکی ادامه داد: همچنین با هدف آشنایی هموطنان حاضر در نمایشگاه دو دستگاه تاکسی برقی جدید در محوطه مصلی مستقر شده و در معرض بازدید قرار گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • روح الامینی: همترازی حقوق بازنشستگان با شاغلین باید کامل انجام شود
  • خدمت‌رسانی در بافت تاریخی نیازمند مشارکت همه دستگاه‌هاست
  • نباید در فرآیند مهاجرت مردم به روستا خلل وارد کنیم
  • کاهش ۸۰۰ درصدی آسیب های اجتماعی با مناسب سازی زیرساخت ها | ۵۰ خودرو در خدمت گشت فوریت های اجتماعی
  • تمهیدات اورژانس تهران برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری