Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:19:18 GMT

سال خوبی در انتظار تراکتور است

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۸۲۴۶

سال خوبی در انتظار تراکتور است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حسن آذرنیا مدیر تیم فوتبال تراکتور پس از اتمام مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ برترگفت: تیمی که می‌خواهد در آسیا رقابت کند و برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگد، فرقی ندارد با چه تیمی روبه‌رو شود.
او افزود: ما از قرعه خودمان راضی هستیم و ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم تا زمان آغاز رقابت‌های لیگ برتر نقاط قوت‌مان را تقویت و نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در ادامه خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله شروع خوبی داشته باشیم و در پایان فصل با کسب یک عنوان قهرمانی، دل مردم آذربایجان و هواداران تراکتور را شاد کنیم.
مدیر تیم فوتبال تراکتور با اعلام رضایت از وضعیت تیم خاطرنشان کرد: تراکتور خوب بسته شده و با نظر آقای منصوریان، بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است. ما بازیکنان با تجربه و جوان را در کنار یکدیگر داریم و ان‌شاءالله امسال، فصل خوبی در انتظار تراکتور خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال بازیکنان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و ناشران آگهی‌های مربوطه، مشمول جرایم نقدی و حبس می‌شوند.

به گزارش ایرنا، «آرش صیادی» روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مطابق ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان، برای افرادی که بدون مجوز اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن کنند، همچنین انتشاردهندگان آگهی‌های مربوطه جرم انگاری شده است.

وی بیان‌داشت: برای فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن حبس از ۹۰ روز تا یک سال در نظر گرفته شده است.

صیادی ادامه‌داد: همچنین روزنامه‌ها، جراید و خبرگزاری‌هایی که نسبت به انتشار آگهی‌های یاد شده اقدام کنند، علاوه بر جریمه نقدی تا چهار برابر مبلغ آگهی منتشر شده، ۲ ماه از فعالیت معلق می‌شوند.

دیگر خبرها

  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و فولاد + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • محصول عجیب و دور از انتظار کاسیو (عکس)
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • هرآنچه درباره نسل ششم آیپد ایر می‌دانیم