Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع ناراضی پرسپولیس در آستانه توافق کامل با باشگاه استقلال تهران قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال در کلیات با محمد نادری مدافع ناراضی پرسپولیس به توافق رسیده و احتمالا او را بعنوان بمب بزرگ نقل و انتقالات خود بزودی رو می‌کند.

ظاهراً مذاکرات پنهانی بین مدیر برنامه‌های محمد نادری و مسئولان باشگاه استقلال نیز انجام شده است که باید دید منجر به آبی‌پوش شدن مدافع چپ فصل گذشته پرسپولیس می‌شود یا اینکه…؟

حدود یک ماه پیش بود که امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص مکاتبات با باشگاه کورتریک بلژیک برای تمدید قرارداد با محمد نادری پاسخ داد:

در این خصوص مکاتبات دو طرفه‌ای انجام شده است و ترجمه آن را در اختیار کمیته حقوقی قرار داده‌ایم و به نظر من این پاسخ‌ها امیدوارکننده بوده و تصمیم‌گیری نهایی در این مورد بر ‌عهده کمیته حقوقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مصاحبه ۱۷ شهریور انجام شد اما پس از آن هم اتفاق جدیدی نیفتاد. محمد نادری که در تمرینات پیش از شروع دوباره لیگ دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه عضله شده بود، بازی‌های آخر فصل تیمش را از دست داد. ۲ روز بعد از مصدومیت نادری در تمرینات (یک تیرماه)، علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس مدعی شد که این مصدومیت جدی نیست و تلاش برای حضور او برابر پیکان را دنبال خواهند کرد:

دو روز پیش این بازیکن در حین تمرین آسیب دید که سریعاً معاینات اولیه و تصویربرداری از پای مصدومش انجام شد. با توجه به کشیدگی در عضله ران کادر پزشکی نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد تا این بازیکن زودتر بتواند به تمرینات گروهی برگردد. سعی ما بر این است که او را به این بازی برسانیم.

نادری به استقلال می رود ؟

با این حال محمد نادری که چهار روز قبل از بازی با پیکان در اختیار کادر فنی قرار گرفته بود، توانست برابر پیکان در ترکیب قرار گیرد. بعد از بازی با پیکان اما بار دیگر نادری دچار آسیب دیدگی شد و دیدار مقابل شاهین بوشهر را از دست داد.

او در ادامه توانست به عنوان بازیکن تعویضی در دربی بازی کند و زمینه‌ساز گل علی علیپور هم شد اما به دلیل مصدومیت دوباره بیرون آمد. نادری که تحت قرارداد باشگاه کورتریک است پس از پایان مسابقات لیگ برتر، به باشگاه اعلام کرد که خودش رضایتنامه‌اش را از تیم بلژیکی خواهد گرفت اما…

نادری که به تازگی مدیر برنامه‌هایش را نیز تغییر داده است بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را نیز از دست داد. جالب آنکه سعید آقایی در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس و در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد درخشانی به نمایش گذاشته و رضایت کادر فنی و هواداران این تیم را جلب کرد.

یعنی سعید آقایی تازه وارد جای پای خود را در پرسپولیس محکم کرده است. در همین ارتباط شنیدیم محمد نادری پیشنهاد وسوسه ‌انگیزی هم از تیم استقلال دریافت کرده است.

ظاهراً مذاکرات پنهانی بین مدیر برنامه‌های این بازیکن و مسئولان باشگاه استقلال نیز انجام شده است که باید دید منجر به آبی‌پوش شدن مدافع چپ فصل گذشته پرسپولیس می‌شود یا اینکه…؟

البته مسئولان پرسپولیس معتقدند که وی در پرسپولیس خواهد ماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال محمد نادری پرسپولیس استقلال استقلال و محمد نادری پرسپولیس محمد نادری نقل و انتقالات استقلال نقل و انتقالات فوتبال ایران باشگاه استقلال محمد نادری انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا، ۷ دیدار از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه یافته به دور یک چهارم نهایی مشخص شود.


روز گذشته تقابل بین تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در این مرحله انجام شده بود که تیم تحت هدایت محرم نویدکیا در ضربات پنالتی پیکان را شکست داد و به دور بعدی راه پیدا کرد.


در یکی از مهمترین بازی‌ها پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. همچنین در دیگر بازی حساس هم سپاهان در وقت‌های اضافه استقلال ملاثانی را از پیش رو برداشت تا راهی یک چهارم نهایی شود.


نتایج نهایی رقابت‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:


مس کرمان یک (۳) - (۵) چادرملو اردکان یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: علی وزیری پناه در دقیقه ۸۱ برای مس - ابراهیم رضا زاده در دقیقه ۹۰ برای چادرملو


فجر سپاسی صفر - گل گهرسیرجان ۳ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۷، روبرتو تورس در دقیقه

 ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی دقیقه ۸۷ برای گل گهر


هوادار ۳ - مس سونگون یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی دقیقه ۲۰ و محمد علی عبداللهی در دقیقه ۷۶ برای هوادار - صائب محبی (گل به خودی) در دقیقه ۳۰ برای مس سونگون


آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: استون اورونوف در دقیقه ۱۱، عیسی آل کثیر در دقیقه ۲۵، سینا اسدبیگی ۹۴ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۱۰۶ برای پرسپولیس - مهدی لیموچی در دقیقه ۸۵، شروین بزرگ در دقیقه ۵+۹۰ و ۱۱۱ و علیرضا نقی زاده در دقیقه ۱۲۰ برای آلومینیوم


تراکتور یک (۳) - (۱) ذوب آهن یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور - محمد حسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب آهن


ملوان ۲ - سایپا یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ برای ملوان - محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ برای سایپا


استقلال آبی پوش ملاثانی یک - سپاهان ۲ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و شهریار مغانلو در دقیقه ۱۱۷ برای سپاهان - میلاد پاک پرور در دقیقه ۲+۹۰ برای استقلال ملاثانی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند