Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران ضمن تسلیت و تعزیت ایام رحلت رسول گرامی اسلام و نیز سالروز شهادت امام حسین مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و با اشاره به بازگشت پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، به جزئیات مراسم شب وداع و تشییع شهدا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به جلسه استانداری مازندران در رابطه با برپایی مراسم‌های شهدا قرار شد امیدواریم مراسمی در شان و جایگاه شهدا در شهرستان ساری، بابل، قائم شهر، آمل و فریدونکنار مراسم شب وداع و تشییع شهدا برگزار شود.

مسلمی از مراسم وادع با پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم کربلای خان طومان عصر روز سه‌شنبه ۲۲ مهر ماه در بوستان ولایت ساری خبر داد و گفت:‌ این برنامه با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با حضور خانواده معظم شهدا از ساعت ۱۹ برگزار می‌شود و به‌صورت زنده از شبکه مازندران پخش خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران به برگزاری مراسم وداع با شهدای مدافع حرم کربلای خان‌طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا هم اشاره و اعلام کرد: صبح روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه مراسم وداع با این شهدای عزیز با حضور خانواده‌های معظم شهدا و خانواده‌های پاسداران برگزار می‌شود.

وی همچنین از مراسم تشییع شهدای مدافع حرم در پنج شهرستان هم خبر داد و اضافه کرد:‌ عصر چهارشنبه، پیکر پنج شهید مدافع حرم به شهرستان‌های خود منتقل می‌شود تا طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسم شب وداع و تشییع برگزار شود.

مسلمی اذعان داشت: به‌خاطر توصیه‌های اکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مراسم تشییع شهدا روز پنج شنبه در پنج شهرستان به صورت مشایعت خودرویی انجام می‌شود و مردم عزیز و شهید پرور مازندران می‌توانند برای همراهی شهدا با خودرو‌های خود در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: مدافع حرم مازندران شهدا کربلا تشییع شهدا مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان