Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@19:04:11 GMT

در مکالمه دیشب رونالدو و امباپه چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۸۷۹۴

در مکالمه دیشب رونالدو و امباپه چه گذشت؟

تردیدهای زیادی در مورد متن مکالمه کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه در جریان مسابقه دیشب وجود دارد.

 کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه شب گذشته در جریان دیدار دو تیم پرتغال و فرانسه در لیگ ملت های اروپا به مصاف هم رفتند و گپ و گفت آنها در وسط زمین باعث بروز شایعات فراوانی شده است. قبل از تقابل شب گذشته، رونالدو و امباپه تنها در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 دیدار کرده بودند که رونالدو در ترکیب رئال مادرید نقش مهمی در حذف پاری سن ژرمن و امباپه جوان ایفا کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوریره دلاسرا مدعی شد ممکن است مکالمه آنها در مورد احتمال انتقال رونالدو به پاری سن ژرمن باشد، اما طرفداران یوونتوس امیدوارند رونالدو بتواند یک ستاره دیگر را برای انتقال به تورین متقاعد کند، اتفاقی که در مورد ماتیس دی لیخت نیز در تابستان سال 2019 رخ داد و تماس رونالدو نقش مهمی در رد پیشنهاد بارسلونا از سوی مدافع هلندی داشت.

اما اسکای اسپورتس مدعی شد رونالدو در جریان مکالمه کوتاه خود با امباپه تنها توصیه های در مورد آینده به این ستاره جوان و فرانسوی داشته و در واقع گفت و گو از این فراتر نرفته است. به هر حال بر کسی پوشیده نیست که کیلیان امباپه علاقه زیادی به ستاره پرتغالی دارد و حتی چند سال قبل تصویری از دوران کودکی خود منتشر کرد که دیوار اتاق امباپه مملو از تصاویر رونالدو بوده است. مهاجم تیم ملی فرانسه بلافاصله بعد از اتمام بازی تصویری از خود در کنار رونالدو منتشر کرده و کاپیتان تیم ملی پرتغال را اسطوره خود خطاب کرد./ ورزش سه

بیشتر بخوانید:

واکنش امباپه به بازی در کنار رونالدو+ تصویر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، گالتیه فصل گذشته نتوانست با پی اس جی در فوتبال اروپا موفق کار کند، با وجود اینکه او سه اعجوبه فوتبال دنیا یعنی لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار را در اختیار داشت. پاریس با او قهرمان لیگ فرانسه شد ولی از مهمترین هدفش خیلی زود و در یک هشتم نهایی باز ماند و به دست بایرن حذف شد.

گالتیه در مورد تجربه هدایت این سه فوق ستاره گفت: «فکر نمی کنم دیگر فوتبال فرانسه چنین مثلثی را به خود ببیند. مدیریت چنین بازیکنانی قطعا متفاوت است و هر بحث و گفت و گویی را باید به طور خصوصی و رودررو انجام داد تا موضوعی به بیرون درز نکند. وقتی چنین بازیکنان خارق العاده ای در تیمتان دارید، باید مراقب همه حرکات‌تان باشید. برای مثال هر لبخند و واکنش بی موقع می تواند تاوان داشته باشد.»

گالتیه ادامه داد: «یادم است در اولین بازی لیگ قهرمانان برابر یوونتوس، مسی را در دقایق پایانی تعویض کردم چن از نظر خودم منطقی بود تا مسی را برای حفظ توان بدنی اش بیرون بکشم. بعد از بازی همه جا پر شده بود از اینکه گالتیه اولین مربی ای شد که مسی را در یک بازی لیگ قهرمانان تعویض کرده است. من اصلا از این موضوع خبر نداشتم و تازه متوجه شدم مسی چقدر بزرگ است و یک تعویض معمولی او چه اندازه عواقب و بازتاب خواه داشت. در مجموع ولی مسی، نیمار و امباپه بازیکنانی حرفه‌ای و فروتن بودند و هدایتشان افتخار بزرگی بود.»

دیگر خبرها

  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • سیل دیشب «سنگان» در حاشیه تهران
  • یک مکالمه بیسیمی با عراقی‌ها درباره صدام
  • سهم بازار اپراتورها از مکالمه و پیامک کاربران