Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@17:59:09 GMT

تمایل به ماندن در بریتانیا به رغم خروج از اتحادیه

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۸۸۹۲

ساعت 24- وزارت کشور بریتانیا، دوشنبه اعلام کرد بیش از ۴ میلیون اروپایی برای تمدید اقامت خود در این کشور فرم های مخصوص « طرح حل و فصل اقامت شهروندان عضو اتحادیه اروپا» را پر کرده اند.

شهروندان اتحادیه اروپا، شهروندان کشورهای حوزه اقتصادی اروپا و نیز سوئیس با ثبت نام در این طرح می‌توانند حتی قبل از پایان دوره گذارِ برکسیت به اقامت خود در بریتانیا ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت بیش از ۴ میلیون متقاضی تمدید اقامت در بریتانیا، آن هم هشت ماه پیش از مهلت نهایی تعیین تکلیفِ وضعیتِ اقامتی در ژوئن ۲۰۲۱ میلادی فراتر از انتظارات مقامات دولت بریتانیا بود.بر اساس آخرین آمار، از ۴ میلیون متقاضی ماندن در بریتانیا، تقریباً ۳.۷ میلیون نفر درخواست خود را در انگلستان تسلیم مقامات کرده اند، ۲۰۴،۷۰۰ در اسکاتلند متقاضی ادامه اقامت هستند، ۶۷۲۰۰ پرونده نیز در ولز و ۶۶،۳۰۰ در ایرلند شمالی توسط وزارت کشور بریتانیا به ثبت رسیده است.ثبت بیش از ۴ میلیون متقاضی، برای دولت بوریس جانسون یک موفقیت است و نشان می دهد که برخلاف پیش بینی ها، بسیاری از شهروندان اتحادیه اروپا با وجود برکسیت همچنان خواهان ادامه اقامت در بریتانیا هستند. وزیر مرزهای آینده و مهاجرت بریتانیا، کوین فاستر، با ابراز خوشحالی تاکید کرد که «شهروندان اروپایی عضوی از جامعه بریتانیا هستند.»آقای فاستر بعلاوه گفت: «در صورت نیاز طیف گسترده ای از پشتیبانی آنلاین و نیز از طریق تلفن در دسترس شهروندان اتحادیه اروپاست و ما در حال حاضر در حال تامین مالی ۷۲ نهاد برای کمک به آسیب پذیرترها در جامعه هستیم.»

طرح حل و فصل اقامت شهروندان اتحادیه اروپا و سوئیس از مارس ۲۰۱۹ آغاز شد و به گفته وزارت کشور به طور متوسط ​​هر روز ۲۰،۰۰۰ درخواست پردازش می شود. وزارت کشور دولت جانسون می گوید ۱۵۰۰ نفر از کارمندان این وزارتخانه، در جهت رفع و رجوع مشکلات ناشی از ادامه اقامت شهروندان اروپایی مشغول بکارهستند.بریتانیا در ۳۱ ژانویه سال ۲۰۲۰ اتحادیه اروپا را ترک کرد و پس از آن دوران «گذار و یا همان انتقالی» آغاز شد و انتظار می رود این دوره تا پایان سال میلادی خاتمه پیدا کند. بدین ترتیب قوانین اقامتی و سفر از ژانویه ۲۰۲۱ از اتحادیه اروپا ، سوئیس ، ایسلند و نروژ و لیختن اشتاین به بریتانیا و بالعکس تغییر پیدا خواهد کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: شهروندان اتحادیه اروپا ۴ میلیون وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

روسیه گزینه خروج از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را همچنان حفظ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر دیوکوف رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد احتمال خروج این کشور از یوفا همچنان وجود دارد.

فوتبال باشگاهی و ملی روسیه پس از شروع جنگ در اوکراین با تصمیم مشترک یوفا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تا اطلاع ثانوی تحریم شد.

پخش یورو 2024 در بلاروس بدون مجوز یوفا!

الکساندر دیوکوف گفت: ما در حال گفت‌وگو هستیم، اما در حال حاضر مذاکرات متوقف شده است. ما و یوفا مواضع خود را به یکدیگر اعلام کرده‌ایم. همه استدلال‌ها هم ارائه شده است. یوفا سال گذشته تصمیم گرفت که به تیم‌های جوانان روسیه اجازه دهد در مسابقات مقدماتی اروپا بازی کنند که در نهایت اجرایی نشد. 

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که توپ در زمین یوفاست. اگر راه‌حل فنی برای مسابقات زیر 17 سال پیدا شود، ما گامی رو به جلو در جهت بازگشت به مسابقات تحت نظارت یوفا خواهیم داشت. البته باید بگویم همچنان امکان تغییر کنفدراسیون را حفظ کرده‌ایم و احتمال خروج روسیه از یوفا وجود دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی