Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بوکان روز دوشنبه در حاشیه آیین شروع عملیات این طرح‌ها اظهار داشت: پایانه مسافری جامع شهر بوکان در زمینی به مساحت سه هکتار و با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال توسط شهرداری بوکان احداث می شود.

بابک رستم‌پور با بیان اینکه اصلی‌ترین زیرساخت ارتباط شهری و بین شهری، پایانه مسافری آن و ترمینال نمادی از فعالیت اقتصادی و گردشگری هر شهرستان به شمار می‌رود، افزود: از مجموع اعتبارات اختصاص یافته به پایانه مسافری جامع شهری بوکان سه میلیارد ریال از تسهیلات قرض الحسنه شوراها ودهیاری وزارت کشور است که هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن اختصاص یافته و مابقی اعتبارات از محل اعتبارات شهرداری بوکان تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساختمان پایانه مسافربری بوکان با سه هزار و ۸۱۷ متر مربع زیر بنا در ۲ طبقه احداث می‌شود که خاکبرداری، اجرای فونداسیون و اجرای اسکلت بتنی نیز در محوطه آن به اجرا در می‌آید.

شهردار بوکان در خصوص پایانه مسافربری  فعلی شهر بوکان ادامه داد: پایانه مسافربری فعلی شهر بوکان دسترسی به آن برای شهروندان به دلیل طولی بوکان شهر بوکان که ۱۴ کیلومتر طول دارد، مشکل بود و این امر علاوه بر مشکلات برای مردم برای تعاونی‌ها نیز مشکل ایجاد کرده است.

 پروژه احداث و تکمیل پارک بانوان بوکان نیز  با حضور نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ، اعضای شورای شهر و شهردار بوکان کلنگ‌زنی شد.

شهردار بوکان در خصوص این پروژه نیز گقت: این پروژه با اعتبار ۶ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۲۰۰ مترمربع توسط شهرداری بوکان اجرا می شود.

بابک رستم‌پور افزود: این پارک شامل مسیر پیاده روی، زمین والیبال، سالن سرپوشیده پینگ پنگ،مسیر دوچرخه سواری، سازه چادری برای ورزش بانوان، محوطه بازی کودکان، بوفه، سرویش بهداشتی، نگهبانی و دیوار کشی محموطه است.

بوکان با ۲۵۸ هزار نفر جمعیت سومین شهر پرجمعیت استان آذربایجان‌غربی است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور بوکان آذربایجان غربی معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور بوکان اخبار کنکور شهردار بوکان شهر بوکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دکتر اکرم فرهادی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندار‌های مطلوب وزارت بهداشت است.

وی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

فرهادی گفت: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال ساخت است و ۳ پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهیدفرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغازشده است.

وی افزود: سه طرح مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

دیگر خبرها

  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو