Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-08@23:47:37 GMT

پرسپولیس و فرصت تکرار جشن قهرمانی در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۹۱۳۳

سرخپوشان تهرانی دو هفته آخر بیستمین دوره لیگ برتر را در تهران برگزار خواهند کرد. به گزارش جنوب نیوز؛ پرسپولیسی ها که سال گذشته در دیدار با ذوب آهن جشن قهرمانی گرفتند و در بازی آخر مقابل سایپا با یک برد شیرین، فصل را به پایان رساندند، حالا دوباره فرصت تکرار جشن قهرمانی در پایتخت را به دست آورده اند.

در سال های اخیر سرخ ها اغلب پیش از پایان هفته سی ام قهرمانی را قطعی می‌کردند و حالا اگر چنین اتفاقی رخ دهد، باتوجه به سه میزبانی در چهارهفته پایانی، می‌توانند در تهران جام را بالای سر ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال پیش این اتفاق در بازی با ذوب آهن رخ داد اما در لیگ هجدهم، شهرستان جم بود که میزبان بازی قهرمانی شد.

این بار سرخ ها در هفته بیست و هفتم رودرروی آلومینیوم اراک قرار می‌گیرند و سپس به مصاف ماشین سازی در تبریز می‌روند. جالب این که پرسپولیس در لیگ شانزدهم، در برابر همین ماشین سازی در تبریز قهرمانی اش را قطعی کرد. بعد از ماشین سازی نوبت به تقابل با تراکتور در ورزشگاه آزادی می‌رسد و در هفته آخر هم پیکان در شهر قدس میزبان شاگردان یحیی گل محمدی خواهد بود.

پرسپولیسی ها که با ۱۳ قهرمانی در لیگ ایران پرافتخارترین تیم این مسابقات به شمار می‌روند، امیدوارند در فصل جدید رقابت های لیگ برتر برای هفتمین بار قهرمان لیگ حرفه ای ایران شوند و فاصله خود با دیگر تیم ها را بیشتر کنند که البته باتوجه به رقبای پرتعداد کار آسانی نخواهد بود.

منبع: ورزش سه

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم

مدافع پیشین استقلال گفت: با تلاشی که از بازیکنان و همینطور شور و اشتیاقی که در بین هواداران استقلال وجود داشت، قهرمانی را حس کردم. - اخبار ورزشی -

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 2 بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر اظهار داشت: بازی قشنگی بود و هر دو تیم تلاش‌شان را کردند. حساسیت‌ها، بازی را خراب نکرد و هیجان خوبی داشت. بازیکنان استقلال با تمام وجودشان جنگیدند و این مسئله خیلی مهم بود. در سه، چهار هفته گذشته اشاره کردم که بازیکنان به خاطر هواداران تلاش بیشتری داشته باشند و در دیدار با ذوب‌آهن مزدشان را گرفتند. برگشت به بازی و جبران گل خورده شخصیت تیمی و بازیکنان استقلال را نشان داد.

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط

وی در مورد تأثیرگذاری جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو در استقلال تصریح کرد: در اینکه کیفیت بلانکو و ماشاریپوف خوب است، شکی نیست اما هر بازیکن خارجی که می‌آید باید کیفیت بالایی داشته باشد. این دو بازیکن در تیمی هستند و در جایی بازی می‌کنند که می‌توانند بیشترین گل را بزنند، آنها پشت مهاجم یا مهاجم هستند و به همین خاطر شانس گلزنی زیادی دارند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به 4 هفته پایانی باقی مانده برای شاگردان جواد نکونام یادآور شد: بازیکنان باید تمرکز داشته و دنبال عملکرد خودشان باشند. اینکه دنبال نتایج دیگر تیم‌ها باشند، کار درستی نیست. اگر کارمان را درست انجام دهیم قطعاً برنده خواهیم بود. با تلاشی که بازیکنان داشتند و شور و اشتیاقی که بین هواداران بود، قهرمانی استقلال را حس کردم. زمانی که تیم یک بر صفر عقب بود، قاطع گفتم 2 بر یک می‌بریم. وقتی استقلال گل دوم را زد، اطرافیانم با تعجب نگاهم می‌کردند. قرار بود به استادیوم بروم ولی به خاطر کسالتی که داشتم نتوانستم بروم ولی بازی بعدی حتماً به ورزشگاه می‌روم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم
  • پرسپولیس منتظر لغزش آبی‌ها
  • رقابت نفس‌گیر قهرمانی در لیگ برتر؛ استقلال و پرسپولیس شانه‌به‌شانه، سپاهان در حسرت جام
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • جمشیدیان: بازی‌های استقلال ساده‌تر از پرسپولیس نیست/ اورونوف تأثیرگذارترین بازیکن نیم فصل دوم است
  • شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)