Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@14:48:46 GMT

قطع برق بی‌سابقه در بمبئی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۹۲۴۳

قطع برق بی‌سابقه در بمبئی +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، قطع برق عمده‌ای در بمبئی (مومبای) مرکز تجاری هند، زندگی میلیون‌ها نفر را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش فرارو، از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه به وقت محلی، شبکه قطارهای حومه شهر متوقف شده است و منازل بدون برق هستند.

مقامات می‌گویند که این اتفاق یک نقص بی‌سابقه است که به دلیل مشکل در منبع ورودی به شبکه برق اصلی رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که قطع برق در بیشتر نقاط هند امری معمول است، ولی در شهرهای اصلی، بویژه در بمبئی، امری بسیار نادر است.

مقامات می‌گویند که برق به زودی وصل خواهد شد. گزارش‌ها حاکی است که بعضی از قطارها حرکت‌شان را از سر گرفته‌اند، و به نظر می‌رسد که کم‌کم برق در بخش‌هایی از شهر دوباره دارد وصل می‌شود.

در حالی که قطع برق، حرکت قطارها را مختل کرده است، ولی فرودگاه‌ها و بورس‌های سهام همچنان کار می‌کنند. به نظر می‌رسد که نگرانی اصلی درمورد بیمارستان‌هاست، بویژه بیمارستان‌هایی که بیماران کووید-19 در آن بستری هستند.

بمبئی یکی از بزرگترین شهرهای جهان است و به تدریج در حال بازگشایی در دوران بحران ویروس کرونا است. هند، بعد از آمریکا، بالاترین شمار مبتلایان به کرونا را ثبت کرده است.

پربیننده ترین جدایی پسر سفیر ایران در دانمارک از آناشیدحسینی +عکس آخرین آمار کرونا در ایران(۹۹/۷/۲۱) جزییات جرایم متخلفان کرونایی مزار استاد شجریان یک روز بعد از خاکسپاری +عکس بامداد ۲۷مهر؛ پایان تحریم تسلیحاتی ایران/ تلاش‌های آمریکا برای ممانعت از فروش نفت ایران بی‌نتیجه است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قطع برق بمبئی کرونا بمبئی هندوستان قطع برق ویروس چینی کرونا ویروس اخبار کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر

به گزارش "ورزش‌ سه"، روابط عمومی باشگاه گل‌گهر اینطور به محتوای مراسمی که امروز در ورزشگاه اختصاصی آنها در سیرجان برگزار شده، پرداخته است: «طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، این باشگاه به عنوان اولین حامی و سفیر اهدای عضو در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی گردید.» 

در مراسم امروز علاوه بر اعضای انجمن اهدای عضو ایران، شاهد حضور بازیکنان و کادر فنی تیم هم هستیم. همچنین اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه، در این گردهمایی برای دقایقی صحبت کرد و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه گل گهر هم حضور داشتند.

گل‌گهر پس از پیروزی در مسابقات جام حذفی این روزها با روحیه بیشتری ادامه مسابقات لیگ برتر و همین‌طور رقابت‌های جام حذفی را دنبال می‌کند و حالا بازیکنان و سایر اعضای باشگاه نیز در اقدامی خیرخواهانه بادریافت کارت اهدای عضو، پس از پایان زندگی به افراد دیگر زندگی خواهند بخشید.

دیگر خبرها

  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • صفر تا ۱۰۰ پابندهای الکترونیکی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!