Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:34:39 GMT

اولین حضور بین‌المللی «آن شب» در اسپانیا

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۹۳۰۷

اولین حضور بین‌المللی «آن شب» در اسپانیا

فیلم «آن شب» که شرکت پرمییر انترتینمنت گروپ فروش بین‌المللی آن را به عهده گرفته، در اولین حضور بین‌المللی خود در جشنواره بین‌المللی فیلم فانتزی «سیتخس» اسپانیا به روی پرده رفت.

به گزارش ایسنا، جشنواره بین‌المللی فیلم فانتزی «سیتخس» اسپانیا از مهم‌ترین جشنواره فیلم‌های ژانر وحشت در جهان است که ضمن ارائه بیان هنری، بیشترین توجه رسانه‌ای را در کاتالونیا نیز به خود اختصاص می‌دهد و محلی برای ارائه و نمایش فیلم‌های فانتزی و ترسناک از سراسر جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد سینمایی درجه یک فیلم‌های فانتزی و وحشت همواره میزبان بازیگران، کارگردانان و تهیه‌کنندگان سطح بالایی بوده است و «آن شب» در اولین نمایش خود توانسته است توجه منتقدین این جشنواره را به خود جلب کند. 

پنجاه‌وسومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «سیتخس» از تاریخ ۸ تا ۱۸ اکتبر (۱۷ تا ۲۷ مهر) در اسپانیا برگزار می‌شود. 

همچنین طبق اعلام پیشین شرکت آمریکایی «آی‌اف‌سی میدنایت» در نظر دارد فیلم « آن شب» را با بازی شهاب حسینی برنده نخل طلای جشنواره کن برای بهترین بازیگر مرد(فیلم فروشنده) در ژانویه ٢٠٢١ در آمریکای شمالی اکران کند. 

«آن شب» به کارگردانی کوروش اهری و تهیه‌کنندگی محمد درمنش اولین فیلم مشترک ایران و آمریکا پس از سال ١٩٧٩ است که پروانه نمایش در ایران را دریافت کرده است.

 داستان فیلم در مورد زوج جوانی است که به همراه دختر یک‌ساله‌شان خود را محبوس در هتلی قدیمی می‌یابند. علی‌رغم تلاششان برای اقامتی دلپذیر در این هتل عجیب و وهم‌آور، نیرویی خارجی آن دو را وادار به ابراز رازهای درونی‌شان که از یکدیگر پنهان نگه‌داشته‌اند، می‌کند. آنها با دقت همه چیز و هر کسی را که در مسیرشان قرار دارد زیر سوال می‌برند.

«آن شب» در افتتاحیه جشنواره نایت استریم که جشنواره اینترنتی فیلم‌های ترسناک که از نهم اکتبر آغاز شده نیز، نمایش داده خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیلم آن شب شهاب حسيني بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما

ایسنا/خوزستان فیلم «در مسیر نسیم» ساخته ‌مشترک امین نظری و سیدمرتضی سبزقبا در هفتمین حضور بین‌المللی‌اش برای حضور در بخش مسابقه‌ دومین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم«Panama» پاناما انتخاب شد.

این جشنواره‌ بین‌المللی دریچه‌ای برای آشکار کردن خلاقیت سینماگران در سراسر جهان است. این جشنواره به رای هیات داوران به بهترین فیلم کوتاه، بهترین فیلم مستند، بهترین کارگردانی، بهترین سریال مستند و بهترین کارگردان تلویزیونی جایزه اهدا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، در شمال دزفول در استان خوزستان روستای دورافتاده‌ای به نام «تنگه‌دز» قرار دارد که مردم‌اش از امکانات اولیه زندگی محرومند. در این روستا رودخانه‌ای جریان دارد که بین اهالی به «رود آب شور» معروف است. برای رسیدن به این منطقه‌ عشایری نه جاده‌ای وجود دارد و نه پلی روی رودخانه و تنها راه ارتباطی عبور از دل رودخانه است.

اسامی عوامل فیلم‌ «در مسیر نسیم» به این شرح‌ است:

نویسنده و کارگردان: امین نظری، سیدمرتضی سبزقبا- تصویربردار: امین نظری- تدوین و صداگذاری: سیدمرتضی سبزقبا- صدابردار: امین نظری- طراح پوستر: سیدمرتضی سبزقبا، با همیاری حجت کایدخورده- مترجم: سیدعزیز رودبندی- عکاس: امین نظری- موسیقی: مصطفی زاهد، عارف رشیدجلودار- عنوان‌بندی: حجت کایدخورده- با حضور و زندگی: داریوش احمدی‌بابادی- تهیه‌کننده: امین نظری، سیدمرتضی سبزقبا.

آیین پایانی و اهدای جوایز دومین دوره‌ این جشنواره‌ بین‌المللی ۲۱ ژوئن ۲۰۲۴ میلادی مطابق با اول تیر ۱۴۰۳ در کشور فراقاره‌ای «پاناما» که در آمریکای مرکزی واقع شده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما