Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@22:18:45 GMT

معرفی ۱۰ گوشی برتر این هفته (۲۱ مهر)

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۹۴۰۸

معرفی ۱۰ گوشی برتر این هفته (۲۱ مهر)

جدول گوشی‌های برتر این هفته نیز به نسبت هفته گذشته تغییرات قابل توجهی داشته است.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، هفته گذشته شیائومی و گوگل با معرفی گوشی‌های جدید خود توانستد بر بازار غلبه کرده و توجه همه را به خود جلب کنند، اما این هفته دیگر نتوانستند در همان جایگاه بمانند و از سه رتبه برتر خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برعکس این دو شرکت، شرکت سامسونگ توانست با سروصدای زیاد محصول جدید خود با نام Galaxy F41 را رونمایی کند که توانست در صدر جدول محبوب‌ترین گوشی‌های این هفته قرار بگیرد. آیفون ۱۲ پرو مکس هفته گذشته پیش از عرضه خود، در جمع ۱۰ گوشی برتر هفته قرار گرفت و رتبه ۴ را داشت؛ این تلفن همراه در این هفته توانست به رتبه دوم صعود کند و می‌توانیم این اطمینان را بدهیم که با توجه به محبوبیت بالای خود، هفته بعد می‌تواند در صدر جدول محبوب‌ترین گوشی‌های هفته قرار بگیرد. این گوشی هفته آینده برای اولین بار به‌طور رسمی عرضه می‌شود.

یکی دیگر از محصولات سامسونگ، Galaxy S20 FE، که هفته گذشته در رده هفتم قرار داشت به رده سوم صعود کرد و حتی صدرنشین هفته قبلی Google Pixel 5 را پشت سر گذاشت و این گوشی را به رده چهارم فرستاد.

شیائومی Mi 10T و Mi 10T Lite، به‌اندازه کافی در جدول محبوب‌ترین گوشی‌های قرار گرفتند و وقت خارج شدنشان از جدول بود. این دو محصول حتی هفته گذشته در رده‌های دوم و سوم قرار داشتند، اما اکنون به‌طور کامل جایگاه خود را ازدست داده‌اند. به جای آن‌ها دو محصول دیگر شیائومی در رده‌های ۵ و ۶ قرار گرفتند. شیائومی Mi 10T Pro 5G که به تازگی معرفی شده است در رده ۵ قرار گرفت و شیائومی Redmi Note 9 Pro که هفته گذشته در رده ۱۰ قرار داشت به رتبه ۶ صعود کرد. گوشی Galaxy M51 نیز که هفته قبل در رده نهم بود توانست با دو پله صعود به رده ۷ برسد.

شیائومی Poco X3 NFC که هفته قبل رتبه هشت را در اختیار داشت توانست جایگاه خود را حفظ کند. رتبه‌های ۹ و ۱۰ این رده‌بندی مربوط به دو محصول جدید است. محصول جدید سامسونگ، Galaxy A51 توانست به رتبه ۹ برسد و خود را در جدول ۱۰ گوشی برتر جای بدهد. رتبه آخر مربوط به محصول شیائومی Redmi Note 9 است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: موبایل گوشی هوشمند بازار موبایل گوشی برتر هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود

گوشی ناتینگ فون ۲a اواسط اسفند رونمایی شد و در رنگ‌های سیاه، سفید و شیری دردسترس قرار گرفت. در روز‌های آینده نسخه جدیدی از این گوشی ناتینگ به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

فروشگاه فلیپ‌کارت می‌گوید که نسخه جدید ناتینگ فون ۲a در ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) در هند عرضه می‌شود. تصویری که فلیپ‌کارت برای معرفی نسخه جدید استفاده کرده است، گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که شبیه به مدل استاندارد است.

ناتینگ و فلیپ‌کارت اعلام نکرده‌اند که مشخصات و قیمت گوشی جدید Phone (۲a) چه تفاوتی با نسخه استاندارد خواهد داشت.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)