Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ محمود واعظی در رشته توییتی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «منطقه ما ظرفیت‌های لازم برای حل‌وفصل مشکلات و تضمین صلح و امنیت را داراست. گفت‌وگوهای مسکو با وزرای خارجه آذربایجان و ارمنستان نشانه خوبی از ظرفیت‌های قدرت‌های مستقل منطقه‌ای است و ایران با تمام امکانات آماده مساعدت و همکاری در روند صلح و ثبات بر اساس قوانین بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از تلاش‌های روسیه برای میانجیگری تشکر و از آتش‌بس ایجاد شده و خاتمه جنگ استقبال می‌کنیم. امیدواریم گفت‌وگوهای صلح هر چه سریعتر آغاز شود و نتایج حاصل از مذاکرات مطابق با حقوق شناخته‌شده بین‌المللی دو کشور باشد تا منجر به جنگ دیگری نشود.»

اخبار مرتبط خسارات جنگ قره باغ برای مرزنشینان ایران گفتگوی تلفنی روحانی و پوتین درباره برجام، کرونا و آتش‌بس قره باغ استقبال ظریف از آتش بس در قره باغ آتش بس در قره باغ برخورد راکت های جنگ قره باغ به خاک ایران ادامه دارد پیشنهادات مدنی برای مناقشه قره باغ واکنش روحانی به اصابت خمپاره های جنگ قره باغ به خاک ایران و حضور تروریست ها در نزدیکی مرزهای کشور گفت و گوی مجدد لاوروف و ظریف در مورد درگیری ها در قره باغ تنها راه حل مناقشه قره باغ لاوروف: در ارتباط با تحولات قره باغ با ایران و ترکیه در تماس هستیم

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا روسیه محمود واعظی جنگ قره باغ جنگ آذربایجان و ارمنستان آتش بس در قره باغ سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی قره باغ آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است/ باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ احمد وحیدی، وزیر کشور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می‌دهد البته دستگاه‌های دیگر هم مسئولیت‌هایی دارند.

وی افزود: همه دستگاه‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود.

وزیر کشور گفت: طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • واعظی: روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالا‌ها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • (ویدیو) وزیر کشور: طرح «نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته؛ این طرح بر اساس تکالیف قانونی است
  • تحت تاثیر پیشرفت دفاتر اسناد رسمی ایران قرار گرفتم
  • آمادگی کانون سردفتران ایران برای همکاری با روسیه
  • وحیدی: «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است/ باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود