Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - یک قابلیت مهمی که گوگل به زودی ارائه خواهد کرد تصویر در تصویر برای اپ Meet  در Docs، Sheets و Slides است گوگل تصمیم گرفته که نام G Suite را به Google Workspace تغییر دهد. به نظر می‌رسد که این تغییر برای این ایجاد شده که حس عمیق‌تری از یکپارچگی را میان اپ‌های مختلف بهره‌وری گوگل ایجاد کند، و آن را در موقعیتی بهتر برای به چالش کشیدن آفیس مایکروسافت قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه تعداد بیشتری از افراد در دوران پاندمیک کووید-19 از خانه به کار می‌پردازند، این تغییر در زمان خوبی ایجاد شده است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از اسلش‌گیر، ورای تغییر نام این مجموعه و نوسازی لوگوی برخی از این اپها – به ویژه تغییری که در لوگوی قدیمی پاک برای جیمیل رخ داده و ظاهری چهار رنگ جایگزین شده است – به نظر نمی‌رسد که تغییر عمده‌ای در اینجا رخ داده باشد. اپهای Google Workspace همچنان به همان صورتی کار خواهند کرد که در زمانی که G Suite نامیده می‌شدند بودند، و بیشتر شرکت‌ها قاعدتا می‌توانند بدون تغییر چندانی به کار خود با آن ادامه دهند.
 
گوگل اعلام کرده است که برخی قابلیت‌های جدید در آینده نزدیک برای کاربران ورکسپیس ارائه خواهند شد. در بلاگ Google Cloud توضیح داده شده است که در هفته‌های پیش رو کاربران ورکسپیس قادر خواهند بود تا با مهمانان در یک چتروم اسناد جدید بسازند و در ساخت آنها با هم همکاری کنند. اکنون شما قادر خواهید بود تا پیش‌نمایشی از لینکی که در Docs، Sheets و Slides قرار داده شده است مشاهده کنید بدون اینکه یک برگه جدید را باز کنید؛ همچنین اشاره کردن به یک فرد (منشن کردن) باعث خواهد شد که یک «چیپ هوشمند» با جزئیات تماس آن فرد نمایش داده شود.
 
یک قابلیت مهمی که گوگل به زودی ارائه خواهد کرد تصویر در تصویر برای اپ Meet  در Docs ،Sheets و Slides است، هرچند که جدول زمانی ارائه آن اندکی طولانیتر است و به گفته گوگل در چند ماه آینده فراهم خواهد شد.
 
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوگل مایکروسافت آفیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فون آرنا، به نظر می رسد گوگل پس از سال ها از تست های گاه و بیگاه، قابلیت دانلود و نصب همزمان اپلیکیشن را در پلی استور ارائه کرده است.

برای مشاهده شیوه عملکرد این ویژگی ۲ اپ را نصب کنید و خواهید دید که آنها همزمان دانلود و نصب می شود و دیگر نیازی به انتظار برای تکمیل دانلود یک اپ و شروع دانلود دیگری نیست. می توان این فرایند را داخل پلی استور و همچنین روی نمایشگر رصد کرد.

این به روز رسانی فقط برای نصب اپ های جدید فعال می شود و فقط ۲ اپ به طور همزمان دانلود می شوند. این درحالی است که اپ استور اپل می تواند دانلود و نصب همزمان ۳ اپلیکیشن را کنترل کند.

البته باید در نظر داشت دانلود همزمان گوگل پلی برای آپدیت نرم افزارها به کار نمی رود. هرچند افزودن این قابلیت برای آپدیت کارآمدتر از نصب اپ های جدید است. کاربران امیدوارند گوگل این روند را گسترش دهد.

کد خبر 6091933 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • تغییر نام جزیره ابوموسی
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • تغییر نام جزیره ابوموسی!
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • بررسی اضافه شدن نام «خلیج فارس» به استقلال/ اولیایی:مالکان جدید باشگاه اول طرح توسعه ارائه بدهند
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد