Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@04:02:31 GMT

فیلم تبلیغاتی ترامپ، صدای فائوچی را درآورد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۰۰۵۸

به گزارش جام نیوز، بخشی از اظهارات دکتر آنتونی فائوچی برای تبلیغ پیرامون درستی سیاست مقابله با کرونای دولت ترامپ به گونه‌ای تحریف شده مورد استفاده قرار گرفته است.

 

فائوچی که کارشناس بیماری‌های عفونی و ویروس‌شناس صاحب‌نام آمریکاست، گفته که از اظهارات او به شکلی ناصحیح در کارزار تبلیغاتی دونالد ترامپ استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خبرگزاری رویترز، روز دوشنبه ۱۲ اکتبر (۲۱ مهر) با انتشار گزارشی از واشنگتن به اعتراض آنتونی فائوچی به یکی از فیلم‌های تبلیغاتی تیم انتخاباتی دونالد ترامپ پرداخته است.

 

فائوچی می‌گوید که نقل قولی ناصحیح از او، بدون اطلاع و اجازه‌اش در این کارزار تبلیغاتی بازنشر شده است.

 

فائوچی نزد مردم آمریکا به‌ویژه پس از شیوع ویروس کرونا از حیثیت و اعتبار زیادی برخوردار شده است.

 

تیم انتخاباتی دونالد ترامپ یک تبلیغ تلویزیونی ۳۰ ثانیه‌ای در ارتباط با عملکرد دولت ترامپ در عرصه مقابله با ویروس کرونا منتشر کرده است.

 

در این کارزار تبلیغاتی به نقل از آنتونی فائوچی آمده است: «من نمی‌توانم تصور کنم که کسی بهتر از این بتواند در مقابله با ویروس کرونا اقدام کند.»

 

در این آگهی تبلیغاتی تلویزیونی، موضوع گونه‌ای ارائه شده است که گویا فائوچی در تایید سیاست و عملکرد ترامپ چنین سخنی می‌گوید.

 

آنتونی فائوچی اکنون اعتراض کرده و گفته که او چند ماه پیش در قدرشناسی از همکاران اداره بهداشت و درمان آمریکا این جمله را بیان کرده و خطاب این سخن به هیچ روی، دونالد ترامپ نبوده است.

 

فائوچی همچنین اعلام کرده است که او در طول تقریبا پنج دهه فعالیت خود، هیچ‌گاه برای هیچ نامزدی در کارزار انتخابات ریاست جمهوری تبلیغ نکرده است.

 

آنتونی فائوچی بارها نسبت به عملکرد دولت ترامپ در مقابله با ویروس کرونا ابراز نارضایتی کرده و همین موضوع منجر به ایجاد تنش در مناسبات بین این دو شده است.

 

در آمریکا، شمار مبتلایان به ویروس کرونا به حدود هفت میلیون و ۷۰۰ هزار نفر رسیده است و تاکنون بیش از ۲۱۴ هزار نفر در اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کرونا دونالد ترامپ آمریکا انتخابات آنتونی فائوچی دونالد ترامپ ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند