Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: اقدام عجیب یک دختر جوان برای وادار کردن مرد مورد علاقه اش برای ازدواج با او به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این دختر جوان در حالی که لباس عروس بر تن کرده بود و یک کشیش و ساقدوش به همراه داشت با حضور در محل کار مرد مورد علاقه اش از وی خواست تا با او ازدواج کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او به مرد جوان گفت یا در محل کارش و در حضور کشیش و ساقدوش با او ازدواج خواهد کرد یا برای همیشه باید از هم خداحافظی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است این دختر جوان را در حالی که لباس عروس بر تن دارد با همراهانش نشان می‌دهد. در این تصاویر یک مرد که لباس سیاه بر تن دارد و همچنین یک زن جوان در کنار این دختر دیده می‌شوند. همچنین در یکی از تصاویر مرد جوان که از این اقدام دختر مورد علاقه اش کاملا متحیر مانده دیده می‌شود. این اتفاق در یکی از فروشگاه‌های شهر «لاس وگاس» آمریکا رخ داد.


در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده صدای این زن شنیده می‌شود که خطاب به مرد مورد علاقه اش می‌گوید: «تو ۲ سال پیش این حلقه را در دست من انداختی و حالا وقت آن است که می‌خواهی انجامش بدهی (با من ازدواج کنی) یا من آن را از انگشتم خارج کنم.»


سرانجام کارمند مرد که از این اقدام کاملا غافلگیر شده بود از دختر مورد علاقه اش خواست تا بیرون از فروشگاه به صحبت‌های خود ادامه دهند.  

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ازدواج آمریکا لاس وگاس صراط مرد مورد علاقه اش دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی به متقاضیان شرکت در این آزمون توصیه کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.
وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • حرف‌های جالب عروس بزرگ امام: نمی‌خواستم ازدواج کنم اما.. /آقا مصطفی، روحانیِ مدرنی بود و در حجاب سختگیری نداشت
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد