Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:34:24 GMT

رسانه‌های مکتوب استان تقویت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۰۵۶۲

ایسنا/ایلام دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی های استان ایلام از اختصاص ۱۰ امتیاز در ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان که از طریق شاخص های بیست گانه انجام می گیرد، به درج خبر در رسانه های مکتوب استان خبر داد.

«آیت قیصربیگی» اظهار کرد: در دیدار اخیر جمعی از مدیران مسئول هفته نامه‌های مکتوب استان یکی از دغدغه‌های این جمع سخت شدن فضای کسب و کار در کنار ظهور و بروز فضای مجازی و اوضاع کرونایی امروز بود که در این رابطه استاندار دستور دادند در ارزیابی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی که به صورت ماهیانه انجام می گیرد سازوکاری اتخاد شود که مدیران به این رسانه ها توجه بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این خبر که ۱۰ امتیاز ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان که از طریق شاخص های بیست گانه انجام می گیرد، به درج خبر در رسانه های مکتوب استان اختصاص یافته است، افزود: در امتیازبندی شاخص اطلاع رسانی و درج اخبار و اطلاعات در رسانه هایی چون هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه و  روزنامه هرکدام ۵ و در مجموع ۱۰ امتیاز برای رسانه های مکتوب در نظر گرفته شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام در ادامه اصلاح روند نظم در انتشار را دیگر مطالبه رسانه های مکتوب استان از استاندار ایلام عنوان کرد و گفت: در این رابطه در تماس تلفنی استاندار ایلام با معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار اصلاح نظم درانتشار برای دریافت آگهی های دولتی به نشریات محلی از هشتاد به پنجاه درصد شد که مورد موافقت قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره شرایط کنونی کشور و اتخاد مسیر عقلانی در فضای رسانه ای استان از مجموعه خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکر کرد و گفت: امروز در سپهر رسانه ای استان مسائل جناحی و گروهی رنگ باخته است و بجای آن دغدغه مندی های دلسوزانه حول مسائل توسعه ای استان شکل گرفته است که یقینا تداوم این حرکت ارزشمند خیر و صلاح همه را در بر خواهد داشت.

قیصربیگی در ادامه امید آفرینی وحرکت درمسیر وحدت و همدلی را کوبنده ترین پاسخ به جنگ روانی دشمن در شرایط کنونی عنوان کرد و گفت: تمام تلاش دشمنان نظام و کشور دلسرد کردن مردم از مسئولان است و برای رسیدن به این هدف شوم ظالمانه ترین تحریم ها را اعمال کرده اند و در یک جنگ روانی با در اختیار داشتن شبکه های گسترده تبلیغاتی با سیاه نمایی و بزرگنمایی مسائل تلاش می کنند مسئولان را ناتوان در حل مشکلات نشان دهند.

دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی های استان ایلام با عنوان‌ این مطلب که امروز باید تراز رفتار کسانی که داعیه دلسوزی برای مردم دارند را بر عیار امید آفرینی و وحدت آفرینی در شرایط کنونی سنجید، گفت: خوشبختانه امروز این رویه نیکو در استان به شکل خردمندانه ای در حال اجرا است و در این بین رسانه های دلسوز با درک درستی از شرایط موجود و با امید آفرینی متعهدانه در مسیر وحدت، همدلی و هم افزایی حرکت می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه ایلام رسانه های مکتوب استان روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته‌اند، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: کدام مواد سمی در رژ لب‌ها وجود دارند؟

سازمان غذا و دارو فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomixو فرآورده "تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز" را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

براساس این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu،شربت گیاهی تری تراپیست(مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلام این‌که این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیرمجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد، از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228713 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام