Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر شهید علی چمبری پس از 37 سال توسط تیم تفحص دفاع مقدس شناسایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ پیکر مطهر شهید علی چمبری، از توابع بهمئی بعد از ۳۷ سال توسط تیم تفحص دفاع مقدس شناسایی شد.

این خبر توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی، امام جمعه شهرستان و تعدادی از پاسداران دقایقی قبل به خانواده شهید اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید چمبری متولد سال 1342 است که در عملیات خیبر روز هشتم اسفند ماه سال 1362 به فیض شهادت نائل شد و از آن زمان تاکنون پیکر مطهر ایشان مفقود بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این رابطه گفت:با توجه به اینکه قبلا آزمایش DNA از اعضای خانواده شهید گرفته شده بود،ظهر خبر شناسایی پیکر مطهر شهید توسط تیم تفحص به وسیله نتایج همین آزمایش به ما اعلام شد.

سرهنگ پاسدار باقر پسنده افزود:فردا پیکر شهید از معراج الشهدای تهران به سمت اهواز  بعد از آن  طی مراسمی با شکوه به زادگاه خویش در شهرستان بهمئی منتقل می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا،سعی می کنیم مراسم با شکوهی در خور شأن مقام شهید با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شود. 

سرهنگ پسنده تصریح کرد: تاریخ دقیق تشییع پیکر مطهر شهید به زودی اطلاع رسانی می شود.

شهید چمبری  متولد روستای چم شهرو از توابع حوزه کت بخش مرکزی شهرستان بهمئی است که در مراسم امشب خانواده ایشان خواهان دفن پیکر شهید در روستای زادگاهشان شدند.   گفتنی است پدر و مادر شهید بعد از سالها چشم انتظاری دیده از جهان فروبستند.           انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پیکر مطهر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پیکر پاک حاجیه خانم روبخیر برزیده، مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس بر دستان مردم قدرشناس اندیمشک تشییع و در جوار فرزندانش در قطعه قدیم بهشت زهرای این شهرستان به خاک سپرده شد.

در این مراسم فرماندار اندیمشک، امام جمعه، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرائی، اصناف و بازاریان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان حضور داشتند.

شهید عبدالرحیم دزفولی متولد ۱۳۴۳، سال ۱۳۵۹ در کوت شیخ خرمشهر و شهید عبدالکریم دزفولی متولد ۱۳۴۵، سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • تشییع پیکر دو شهید خوزستانی شناسایی‌شده پس از ۴۰ سال
  • تشییع پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • پیکر شهید دفاع مقدس بوشهری پس از ۴۰ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود