Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: طرح ملی ایران قوی، طرحی ویژه و زیر مجموعه زیست بوم فهما است که از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به منظور اجرا در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور طراحی شده است.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: طرح ملی ایران قوی، طرحی ویژه و زیر مجموعه زیست بوم فهما است که از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به منظور اجرا در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: این طرح هم زمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شده و تا آغاز ایام الله دهه فجر ادامه دارد.

 

وی با اشاره به این که طرح ملی ایران قوی در قالب ۲۰ هفته طراحی و برنامه ریزی شده است، بیان کرد: ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان نیز کلیه تلاش خود را به کار می برد تا این طرح ملی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان به نحوی مطلوب اجرا شود.

 

خوبی زاده ابراز کرد: طرح ملی ایران قوی با چهار موضوع و عرصه متفاوت از جمله قرآن و سیره اهل بیت، مسجد و گام دوم انقلاب، پیشرفت و امید به آینده، مقاومت و عزت ایرانی برنامه ریزی شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: قالب‌ های ۱۲ گانه ای که تعریف در قالب رواق‌ ها و شبستان‌ ها در رویداد ملی فهما طراحی شد بود، در این طرح ملی نیز طراحی شده است.

 

وی اظهار کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان می توانند در قالب یکی از رواق‌ های ۱۲ گانه در طرح ملی ایران قوی شرکت کرده و امتیاز کسب کنند.

 

خوبی زاده اضافه کرد: بنابراین کانون های فرهنگی هنری مساجد می بایست تا آغاز ایام الله دهه فجر برنامه ها و فعالیت هایی که در قالب این طرح ملی اجرا می کنند را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: مجموع امتیازهایی که در بازه زمانی سال جاری تا سال ۱۴۰۰ از سوی کانون ها در قالب طرح ملی ایران قوی کسب شود جمع شده و سپس تقسیم بر ۲ می شود و مطابق این معدل، کانون برتر انتخاب می شود و مجموع امتیازهای کسب شده پایتخت بعدی فهما را مشخص می‌کند.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: به منظور حفظ سهم استان های مختلف کشور، امتیازات با چند مدل مختلف طراحی و انتخاب شده که شامل برترین های استانی، برترین های شهرستانی، رقابت های موضوعی هستند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی طرح ملی فهما کانون فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان کانون فرهنگی هنری مساجد ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی ایران قوی سطح کانون خوبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه

رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان جیرفت گفت: آذرخش موجب مرگ یک زن ۲۸ ساله در شهر مردهک شهرستان عنبرآباد در جنوب کرمان شد.  

 جواد افشارمنش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۵.۴۵ عصر امروز در روستای کوشک‌مور شهرستان عنبرآباد رخ داده است.

روستای کوشک مور در ارتفاعات جبالبارز جنوبی قرار دارد از اینرو احتمال وقوع حوادث ناشی از آذرخش یا صاعقه در آن بیشتر است.

شهرستان عنبرآباد در ۲۵۷ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

هواشناسی کرمان اعلام کرد که طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی برای امروز(شنبه) و فردا در برخی مناطق استان، رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان