Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد ابراهیمی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه کرونا به مشاغل بسیاری در کشور آسیب‌زده است، اظهار کرد: از اولین روزهای شیوع کرونا بسیاری از مشاغل تعطیل و افراد بسیاری کار خود را از دست دادند به همین منظور رزمایش مواسات در گیلان تاکنون به بهترین نحو اجراشده است.

وی با اشاره به توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در فاز سوم از مرحله دوم رزمایش مواسات گفت: در این مرحله علاوه بر ۲۰ هزار بسته معیشتی ۱۱ هزار بسته لوازم‌تحریر نیز در بین نیازمندان شناسایی‌شده توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از ادامه روند توزیع بسته‌های معیشتی در گیلان خبر داد و افزود: با توجه به ادامه روند شیوع کرونا و مشکلاتی که در کشور ایجادشده روند توزیع رزمایش مواسات در گیلان ادامه خواهد داشت.

ابراهیمی با درخواست از خیرین برای کمک به ادامه‌دار بودن رزمایش مواسات در گیلان تصریح کرد: استان گیلان دارای مردمی نیکوکار و خیرینی بسیار خوب و با ایمان است لذا از این افراد درخواست دارم به یاری سپاه و مسؤولان آمده تا روند توزیع رزمایش مواسات در کشور ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد ابراهیمی مواسات گیلان رزمایش مواسات هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه صبح امروز ۱۱ هزار و ۸۰۰ دوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی با هم رقابت کردند گفت: در این رقابت دو روزه بیش از ۲۷ هزار و ۸۰۰ دواطلب گیلانی مرد و زن با هم رقابت کردند. 
ارسلان دمیرچی با آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان همزمان با سراسر کشور پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد افزود: داوطلبان گیلانی در ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند. 
وی با بیان اینکه مرحله دوم این آزمون ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: نتایج قطعی ۲ آزمون پایان شهریور اعلام می‌شود.
نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان دربرگزاری آزمون‌های سراسری اعلام کرد: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان