Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@22:48:32 GMT

گوشي آنر، پديده سال هاي اخير

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۱۷۸۵

گوشي آنر، پديده سال هاي اخير

خبرگزاری آریا- در سال 2011 اولین جرقه ها برای تاسیس یک زیر برند از شرکت هواوی با تمرکز بر نسل جوان زده شد و این زیر برند آنر نام گرفت. نامی که امروزه برای همه شناخته شده است و جایگاه ویژه ای در میان طرفداران گوشی های موبایل دارد. کیفیت محصولات این برند خود بزرگ ترین تبلیغ برای این کمپانی محبوب واقع شده در شهر شنزن چین محسوب می شود و هر ساله شاهد این هستیم که گوشی آنر در دستان تعداد زیادی از افراد خودنمایی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت گوشی شاید مهم ترین فاکتوری است که در انتخاب گوشی آنر به چشم می آید ولی این گوشی ها در کنار قیمت بسیار مناسبی که دارند از کیفیت فوق العاده بالایی نیز برخوردارند و بسیار بادوام بوده و سالیان سال برای شما کار خواهند کرد. طبیعتا همیشه یکی از گزینه هایی که برای خرید گوشی موبایل در نظر گرفته می شود قیمت گوشی است. اینکه بتوان یک گوشی با کارآیی مناسب و از طرفی با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کرد یک آپشن مهم در هنگام خرید گوشی موبایل محسوب می شود. آنر با قیمت گوشی مناسب این خواسته کاربرانش را به واقعیت تبدیل کرده است و تمامی گوشی های این برند حتی پرچم داران آن در کنار ویژگی ها، مشخصات و ظاهر فوق العاده ای که دارند از قیمت گوشی بسیار مناسبی هم برخوردارند.

اینکه بتوان گوشی آنر را از یک فروشگاه قابل اطمینان همراه با ضمانت نامه معتبر و در عین حال قیمتی مناسب تهیه کرد نیز از اهمیت بسیار بالایی برخودار است. یکی از معتبرترین و محبوب ترین فروشگاه های مجازی برای تهیه گوشی آنر 19کالاست. این سایت، فوق العاده آپدیت و به روز بوده و شما می توانید تمامی محصولات آنر اعم از پرفروش ترین های این برند، محبوب ترین های آن، جدیدترین و ارزان ترین های گوشی آنر را در 19کالا مشاهده کرده و به راحتی آن را خریداری کنید. با خرید از 19کالا از تخفیف ویژه این سایت برای کاربرانش نیز بهره مند خواهید شد و گوشی مورد نظر خود را با قیمتی ارزان تر به دست می آورید. در ادامه این مطلب سعی می کنیم شما را با تعدادی از پر فروش ترین های گوشی آنر در سایت 19کالا آشنا کنیم.

یکی از بهترین های آنر که طرفداران زیادی در 19کالا داشته و یکی از پرفروش های گوشی آنر در این سایت محسوب می شود گوشی آنر مدل  9X Proاست. ویژگی های فوق العاده این گوشی محبوب را در ادامه با هم مرور خواهیم کرد. ظاهر این گوشی فوق العاده جذاب و زیباست. از رنگ های مشکی و ارغوانی آن با طراحی بی نهایت خاص و منحصر به فرد گرفته تا دوربین سلفی مدل پاپ آن که جلوه ای ویژه و امروزی به این گوشی میان رده آنر بخشیده اند. بدنه آن نیز در قسمت پشت و جلو از جنس شیشه بود و فریم آلومینیومی داشته و به ظاهر زیبای آن افزوده اند. یکی دیگر از آپشن های جذاب این گوشی های موبایل تعبیه حسگر اثر انگشتی در قسمت کناری گوشی است که علاوه بر زیبایی باعث راحتی کار شما نیز خواهد شد. قاعدتا دوربین یک گوشی هوشمند یکی دیگر از گزینه هایی است که شما را به سمت خرید آن سوق می دهد. گوشی آنر 9X Pro قطعا شما را در این زمینه راضی خواهد کرد. دوربین پشتی با سه لنز مجزا که دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسل است و دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی پاپ آپ آن بسیار زیبا و امروزی طراحی شده اند و جلوه خاص خود را دارند و علاوه بر این عکس ها و فیلم هایی فوق العاده جذاب نیز از زندگی و لحظات شیرینتان ثبت خواهند کرد. این گوشی از یک باتری 4000 میلی آمپری بهره برده و همراه با یک شارژر 10 واتی یک مجموعه کامل و بی نقص را برای کاربرش خواهد ساخت. برای مشاهده گوشی آنر 9PX Pro و به ویژه دیدن رنگ های فوق العاده ای که در طراحی آن به کار رفته سری به 19کالا زده و لذت داشتن این گوشی آنر را از آن خود کنید.

گوشی موبایل آنر مدل 30Pro Plus نیز یکی از بهترین ها و خیره کننده ترین های آنر در سایت 19کالا  محسوب می شود. این گوشی در 15 آوریل 2020 به دنیا معرفی شد و از همان زمان تحسین بسیاری را برانگیخت. طراحی این گوشی آنر فوق العاده زیبا و دوست داشتنی است. صفحه نمایش 6.53 اینچی آن، حاشیه های بسیار اندکی در چهار طرف گوشی داشته که این مسئله بر زیبایی ظاهری آن تا حد بسیار زیادی افزوده است. لبه های خمیده این صفحه نمایش با زاویه 70 درجه یکی از دلایل محبوبیت این گوشی آنر به شمار می رود. در واقع می توان گفت هر آنچه از ظاهر یک گوشی مدرن و امروزی انتظار دارید در گوشی آنر 30Pro Plus خواهید یافت. دوربین های این گوشی چه دوربین پشتی و چه دوربین جلوی آن بسیار با کیفیت هستند. دوربین پشتی با سه لنز مجزا از ویژگی های فوق العاده ای برخوردار است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی آن قابلیت فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال تصویر داشته و می توانید عکس های HDR و پانوراما را با آن ثبت کنید. دوربین جلویی آن نیز شما را مبهوت خود خواهد کرد. با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی این گوشی آنر از عکس های بسیار زیبا و سرشار از کیفیت خود لذت خواهید برد. همینطور فیلم برداری با دوربین پشت و جلوی آن مجهز به لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی است و می توانید فیلم هایی فوق جذاب نیز خلق کنید. پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G، حافظه 256 گیگابایتی، استفاده از سیستم عامل اندروید 10، حسگر اثر انگشتی نوری در زیر صفحه نمایش از دیگر ویژگی های این گوشی آنر هستند. رنگ های متنوع نقره ای، سبز و مشکی آن در بازار موجود بوده و می توانید بر حسب سلیقه خود یک انتخاب عالی داشته باشید. باتری 4000 میلی آمپری و فست شارژ 40 واتی آن بر ویژگی های خارق العاده آن می افزایند. در 19کالا این گوشی فوق العاده را با قیمت گوشی بسیار مناسب می توانید تهیه کنید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گوشی آنر فوق العاده ای گوشی آنر محسوب می شود قیمت گوشی ویژگی ها گوشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز

ایسنا/خراسان شمالی مدیر فرودگاه شهدای بجنورد از آغاز برقراری پروازهای فوق العاده این فرودگاه در هفته جاری از امروز خبر داد.

محمدابراهیم قدمگاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: قرار است پنج پرواز طی هفته جاری از تهران به بجنورد و همچنین بجنورد به تهران برقرار شود که این اقدام با پرواز هواپیمای ATR۷۲ ایران ایر از تهران به مقصد بجنورد و نشستن آن در فرودگاه بجنورد آغاز شد.

وی تاکید کرد: این پروازها قرار است در چهار روز شنبه، یکشنبه، دوشنبه و پنجشنبه با هواپیمای ATR۷۲ ساعت ۶:۳۰ دقیقه از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۹ از بجنورد به مقصد تهران پرواز داشته باشد.

وی ادامه داد: پرواز روز چهارشنبه نیز قرار است ساعت ۱۴ از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۱۶ از بجنورد به مقصد تهران با هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار شود.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد با بیان اینکه این پروازها با پیگیری های بسیار و مشارکت بخش خصوصی برقرار شده است، افزود: یکی از مشکلات این استان، عدم مشارکت سرمایه گذاران در برقراری پروازها است و اکنون که کشور به لحاظ تعداد ناوگان در محدودیت قرار دارد، حضور سرمایه گذاران می تواند شرکت های هواپیمایی را مجاب به برقراری پروازهای بیشتر کند.

به گفته قدمگاهی، پروازهای روزهای سه‌شنبه و جمعه که جزو برنامه مستمر پروازی این فرودگاه است نیز برقرار بوده و آن ها نیز توسط ایران ایر انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟