Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@12:59:56 GMT

ممنوعیت ورود به آرامستان های شهر و روستاهای سنقر

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۱۹۲۴

ممنوعیت ورود به آرامستان های شهر و روستاهای سنقر

یزدان نوری زاده, دادستان عمومی و انقلاب دادسرای شهرستان سنقروکلیایی از ممنوعیت ورود به آرامستان های شهر و روستاهای سنقر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یزدان نوری زاده در گفتگو با امروله، اظهار داشت : با توجه به تصمیمات استانی به دلیل تشدید وضعیت شیوع کرونا ورود به تمام آرامستان های استان از جمله آرامستان های شهر و روستاهای سنقر نیز ممنوع می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: این اقدام با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و بر اساس دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه انجام شده است.

دادستان سنقروکلیایی بیان داشت: بر اساس دستور ابلاغی، خانواده‌ هایی که برگزاری مراسم تدفین دارند، برگزاری مراسم تنها باید با حضور ۲ الی ۴ نفر از صاحبان مراسم عزا انجام گیرد.

نوری زاده تاکید داشت: در صورت مشاهده برگزاری مراسم عزا و تجمع افراد به دلیل تهدید علیه سلامت عمومی جامعه، با متولیان مراسم برخورد قانونی می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اکنون دو هزار دستگاه اتوبوس در تهران به مردم خدمت رسانی می‌کنند که قرار است این­ تعداد تا پایان برنامه چهارم شهر تهران به ۵ هزار دستگاه افزایش یابد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک