Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@10:28:41 GMT

راه خرید سهام های عرضه اولیه با سرور بورس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۱۹۲۷

راه خرید سهام های عرضه اولیه با سرور بورس

خبرگزاری آریا- سهم ها یانمادهایی که در بورس مثبت هستن معمولا صف های خرید بعضا سنگینی دارند زیرا با توجه به روند مثبتی که دارد معامله گران تمایل زیادی به تهیه این گونه سهم ها دارند و درنتیجه رقابت برای خرید بسیار سنگین خواهد شد به گونه ای که افراد کمی حاضر به فروش این گونه سهم ها هستن و از طرفی تقاضا برای خرید نیز به گونه ای پیش می رود که شاهد صف های خرید سنگینی خواهیم بود که در ادامه با ما همراه باشید تا یک راه حل کاربردی برای خرید این گونه سهم ها به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه سهم هایی مثبت می شوند؟

قبل از هر چیزی یک توضیح مختصر در ارتباط با اینکه چه سهم هایی مثبت می شوند خواهیم داد، معمولا سهم های عرضه اولیه در ابتدای عرضه خودشون همیشه دارای صف های خرید سنگینی هستن و روزانه با توجه به حجم مبنا خودشون درصدی را مثبت می شوند، دسته ی دیگر از سهم هایی که مثبت می شوند سهم هایی هستن که افزایش سرمایه دارند و یا اتفاق مثبت خیلی خوبی برای اونها اتفاق میوفته که این گونه اتفاق ها با افشای بند الف برای اون دسته از سهم ها همراه خواهد بود، دو مورد عنوان شده یکی از ساده ترین و متداول ترین راه خرید و شناسایی سهام های مثبت هست که دارای ریسک خرید کمی خصوصا در مقطع کنونی.

چگونه بتوانبم سهام مثبت خریداری نماییم؟

بعد از شناسایی سهم های سود ده یکی از مهم ترین دغدقه ها خرید اینگونه سهم ها هست، همان گونه که میدانید هسته ی معاملات بورس هر 1 میلی ثانیه توان قبول درخواست ها را دارد و با داشتن یک اینترنت مناسب با پینگ 1 میلی ثانیه میتوانید درخواست های خرید و یا فروش خود را به موقع ارسال نمایید که متاسفانه اینترنت های خانگی و همراه چنین پینگی ندارند و معمولا از 30 میلی ثانیه شروع میشه و گاها تا بالای 100 میلی ثانیه هم میرسد که به هیچ عنوان مناسب سرخطی زدن نمیباشد و دیگر قابلیتی که به اندازه پینگ مهم می باشد و به نوعی مکمل پینگ است سرعت آپلود و یا همان ارسال می باشد که هرچقدر بیشتر باشد درخواست شما سریع تر به هسته بورس میرسد که قطعا اینترنت های خانگی نه از پینگ و نه از سرعت مناسبی برخوردار هستند و توصیه ما این است که از سرور بورس برای سرخطی زدن استفاده نمایید که هم دارای پینگ 1 میلی ثانیه می باشد و هم سرعت ارسال آن گاها تا 1000 برابر کاربرهای خانگی و همراه است، در ادامه باما همراه باشید تا ویژگی های سرور مناسب بورس را بررسی نماییم.

ویژگی ها و مزیت های سرور بورس مناسب:

1- سرور بورس ایران تهیه کنیم:

ابتدا قبل از هر چیزی بایستی سرور مجازی بورس ایرانی تهیه کنیم زیرا سرورهای هسته بورس نیز در ایران قرار دارد و باستی موقعیت سروری که اقدام به خرید میکنید هم ایران باشه و این سرورها بایستی در دیتاسنترهای با کیفیت ایرانی باشه که پینگ نسبتا مناسبی به هسته ی بورس داشته باشه.

2- سرور مجازی بورس چه ظاهری دارد ؟

سرور مجازی بورس همان کامپیوتر شماست و ویندوز است فقط در جایی است که سرعت اینترنت در آن محدودیتی ندارد بخوایم به زبان ساده بگیم، دیتاسنتر اینترنت رو ار طریق دارک فیبر میده به شرکت های سرویس دهنده اینترنت و اونا هم اینترنت رو تقسیم میکنند و به مشترکین خودشون ارائه میکنند به همین دلیل هم پینگ بالا است ولی ما سرور مجازی بورس رو مستقیم در همان دیتاسنتر نصب کردیم و شما این راه رو طی نمیکنید و مستقیم از اینترنت همان دیتاسنتر اقدام به خرید میکند و همچینی به خواسته مشتری ویندوزهای 8 یا 10 بر روی سرورهای مجازی بورس نصب میگردد و اتصال به آن هم از طریق Remote Desktop صورت میگیرد که بسیار راحت است.

3- از چه جایی سرورهای مجازی بورس تهیه کنیم؟

قبل از هر چیز بطور خلاصه باید سرور مجازی ایران با پورت 10 جی و پینگ 1ms تهیه کنید متاسفانه در برخی جاها مشاهده میشه که اقدام به سو استفاده در فروش سرورهای مجازی بورس میکنند و با عدد های غیر واقعی اقدام به فریب مشتری ها میکنند نهایت تست اپلودی که در سرورهای 10 گیگابایت میگیرید باید سرعت بین 1000 تا 1600 باشد که متاسفانه مشاهده شده دوستان با اضافه کردن سرورهای خودشون در سایت اسپید تست با استفاده از سرور مجازی مجموعه خودشون به سرور خودشون تست سرعت میدن که رقم های عجیب آپلود 3 یا حتی 8 هزار میبینیم که این عدد به هیچ عنوان واقعی نیست و با تغییر سرورهای مقصد متوجه این امر خواهید شد و نکته عجیب دیگری که درج میکنن سرعت دانلود مثلا 1 گیگ در ثانیه در صورتی که اگر تست سرعت 8 هزار مگابیت هست سرعت دانلود هم باید نزدیک 8 گیگ در ثانیه باشد که این عدد ها متاسفانه باهم نمیخواند پس با دقت خرید کنید و گول تبلیغات غیر واقعی را نخورید

4- آپیتایم و عدم قطعی سرور:

سرور مجازی باید آپ تایم بالایی داشته باشد و دارای عدم قطعی باشد. تا در ساعت های مختلف بورس دچار اختلال نشوید.

5- سرورهای مخصوص بورس خریداری نمایید:

متاسفانه مشاهده شده vps بورس که به خریداران بورس داده میشه به کاربران دیگه هم فروخته میشه و با توجه به اینکه کاربران دیگه مانند مدیران سایت ها استفاده های مختلفی مانند خروجی گرفتن و دانلود و اپلود زیادی دارند باعث کندی سرورها مخصوصا توی سرورهای اشتراکی خواهند شد.

6- از کیفیت خرید سرور خود چگونه مطمعن شویم:

یکی از بهترین وب سایت ها برای تست سایت SpeedTest.net می باشد که کافیست وارد این سایت شوید و با یک یا دو دیتاسنتر مختلف تست نمایید باستی حتما پینگ 1ms باشه و سرعت اپلود و دانلود بالای 1000 باشد که میتوانید در قیمت بالا نمونه تست عالی سرورهای با کیفیت میهن پرداز رو مشاهده کنید.

7- سرور مجازی بورس چه کمکی خواهد کرد ؟

از اونجایی که هسته بورس درخواست هارو هر 1ms ثانیه یکبار پردازش میکنه داشتن پینگ 1ms ثانیه یکی از مهمترین نکات است و مکمل پینگ سرعت ارسال درخواست می باشد که در اینجا اگر رقیبانتان هم پینگ 1ms داشته باشند، فقط اشخاصی موفق تر هستند که سریع تر درخواست خود را به هسته بورس ارسال کنند و در اینجا هم که سرعت آپلود مهم خواهد بود. شایان ذکر است.

8- گارانتی سرویس بخواهید:

از هر مجموعه که اقدام به خرید میکنید گارانتی پینگ 1 میلی ثانیه و پورت 10 گیگ بخواهید و در صورت عدم ارائه مشخصات فوق الذکر وجهه خود را پس بگیرید.

جمع بندی پایانی:

شرکت فنی و مهندسی میهن پرداز یکی از شرکت های برتر در زمینه ارائه ی اینترنت بورس با پورت 10 گیگابایت و پینگ 1 میلی ثانیه می باشد و همچنین تنها شرکتی است که سرورهای خود را از دیتاسنتر زیرساخت ارائه می دهد (دیتاسنتر زیر ساخت بالاترین نود را دارد و بهترین کانکشن به هسته بورس در مقایسه با تمامی دیتاسنترها).

تمامی محصولات میهن پرداز گارانتی پورت 10 گیگابایت و پینگ 1 میلی ثانیه را دارد.

مجموعه میهن پرداز به همراه سفارش یک نرم افزار اتوکلیکر که به صورت اختصاصی و با ضریب خطای کم توسط میهن پرداز طراحی شده روی سرورهای مجازی ارائه خواهد شد.

در صورتی که هر گونه سوالی دارید و یا نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، مشاورین میهن پرداز 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما کاربران هستند

mihanpardaz.com

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خرید سهام عرضه اولیه سرور بورس پینگ 1 میلی ثانیه سرور مجازی بورس سرورهای مجازی مثبت می شوند گونه سهم ها هسته بورس سرور بورس سهم هایی پینگ 1ms ی بورس پورت 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید

بسیاری از رانندگان و مالکان خودروهای تجاری قصد دارند کشنده‌ای با کیفیت‌ مثل فاو J6-460 را مالک شوند ولی نسبت خرید در بورس کالا مردد و نگران هستند. برخی از آنها تصور می‌کند خرید کشنده در بورس کالا، کاری پیچیده و سخت است اما واقعیت این است که مراحل خرید خودرو در بورس کالا بسیار راحت‌تر از ساعت‌ها چانه‌زنی با دلال‌های خودور است. 

حال اگر برای خرید کشنده فاو J6-460 در بورس کالا ابهام دارید، کافیست:

•    پنج دقیقه یک ویدئو آموزشی که در سایت رسمی بورس کالا در بخش «خودرو» بارگذاری شده را تماشا کنید و صفر تا صد خرید خودرو بورس کالا را یاد بگیرد:

سری به سایت بورس کالا به آدرس ime.co.ir بزنید. از منوی بالای صفحه به قسمت «خودرو »  بروید؛ پایین صفحه مراحل خرید خودرو توضیح داده شده و اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید، روی قسمت «بیشتر» بزنید تا ویدئو آموزشی پخش شود.

•    می‌توانید از عاملیت‌های تجاری گروه بهمن بخواهید در این کار شما را راهنمایی کنند. 

عاملیت‌های تجاری گروه بهمن در سراسر کشور، آمادگی دارند شما را در این خصوص راهنمایی کنند؛ بنابراین با مراجعه یا تماس با عاملیت‌ها اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما می‌گذارند.

•    برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خودشان می‌دهند! با کارگزاری بورسی خودتان تماس بگیرید.

برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

ضمن اینکه:

•    در روز معامله بورس کالا نیازی نیست، تمام مبلغ کشنده فاو در حساب شما باشد! در این نوبت حداقل ده درصد مبلغ پایه خودرو در حساب شما باشد، می‌توانید در قیمت‌گذاری شرکت کنید که در این طرح فروش حدود 478 میلیون تومان می‌شود.

•    معامله در بورس کالا در شرایط فعلی بازار، به صرفه است و نیازی نیست پولی که با زحمت بدست آوردید را به دلال‌ها بدهید. در بورس کالا شما خودتان تعیین کننده قیمت هستید اما وقتی محصول در اختیار دلال باشد، شما باید مطیع و تابع باشید.

دیگر خبرها

  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند