Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس اداره اوقاف کاشان ضمن اشاره به لغو مراسمات مذهبی ایام پایانی ماه صفر گفت: امکان زیارت اهل قبور در بقاع متبرکه کاشان به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود ندارد. - اخبار استانها -

مسلم محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان اظهار داشت: به منظور حفظ سلامت شهروندان کاشانی و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی مسئولان امکان زیارت اهل قبور در بقاع متبرکه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به ایام شهادت امام رضا(ع) و رحلت پیامبر اکرم(ص) افزود: با توجه به ایام پایانی ماه صفر و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این این ویروس منحوس تمامی مراسمات مذهبی پایان ماه صفر در بقاع متبرکه لغو شده است.

نماز عید فطر در بقاع متبرکه کاشان اقامه نمی‌شود/امکان زیارت اهل قبور در امامزادگان میسر نیستاز گوشه و کنار اصفهان| فرصت زیارت اهل قبور ‌در آرامستان باغ رضوان مهیا شد / هشدار پلیس به رانندگان برای مخدوش کردن پلاک خودرومراسم اربعین با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی در فضای باز بقاع متبرکه استان مرکزی برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان با بیان اینکه تمامی این تصمیمات در راستای حفظ سلامت زائران و عموم مردم دارالمومنین شهرستان کاشان اتخاذ شده است، ابراز داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان تابع دستورات و تصمیمات ستاد شهرستانی، استانی و ملی مبارزه با ویروس کرونا است.

وی با بیان اینکه سایر تصمیمات اتخاذ شده در راستای تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا است، گفت: همچنان درب ضریح‌های مطهر بقاع متبرکه بر روی زائران بسته است و امکان زیارت امامزادگان وجود ندارد و با بهبود شرایط در این زمینه تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/801/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بقاع متبرکه ویروس کرونا وجود ندارد ماه صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند

آفتاب‌‌نیوز :

عوامل خطری که ابتلا به مولتیپل اسکلروزیس را افزایش می‌دهند عبارتند از: 

سن. این بیماری ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتد، اما اغلب در افراد بین ۱۵ تا ۶۰ ساله رخ می‌دهد.

جنسیت: زنان در حدود دو برابر احتمال ابتلا به MS را دارند.

سابقه خانوادگی: اگر یکی از والدین یا خواهر و برادر شما MS داشته باشد، شما در معرض خطر ابتلا به بیماری هستید.

برخی از عفونت‌ها ویروس‌ها، از جمله اپشتاین بار، ویروس که مننوکلوئیس عفونی را ایجاد می‌کند خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهند.

آب و هوا: MS در کشور‌های دارای آب و هوای معتدل، از جمله کانادا، شمال ایالات متحده، نیوزیلند، جنوب شرقی استرالیا و اروپا، بسیار رایج است.

سیگار کشیدن: افراد سیگاری خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!