Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شب گذشته در جمع هوادارانش در استفورد ایالت فلوریدا باز هم از اقدام یک جانبه دولتش برای خروج از توافق هسته ای دفاع کرد و گفت: من از توافق هسته ای فاجعه بار دولت قبلی خارج شدم.

ترامپ باری دیگر ادعای انتخاباتی اش را مبنی بر تمایل ایران به مذاکره با آمریکا در صورت پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا تکرار کرده و گفت: احتمالا اولین تماس تلفنی ای که پس از پیروزی در انتخابات دریافت می کنم از ایران باشد که بسیار مشتاق یک توافق هستند، به دلیل این که میزان تولید ناخالص داخلی آن ها زیر ۲۸ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، ادعای انتخاباتی ترامپ در حالی مطرح می شود که مقامات کشورمان تا کنون تاکید کرده اند یپش از این در چارچوب برجام(توافق هسته ای) مذاکراتی طولانی برای دست یافتن به توافقی چند جانبه داشته اند که آمریکا نیز بخشی از آن بود. اکنون با وجود خروج آمریکا از توافق هسته ای و اعمال تحریم های متعدد اقتصادی تنها در صورت بازگشت آمریکا به این توافق و در چارچوب آن با این کشور مذاکره خواهند کرد.
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در این باره به شبکه راشا تودی گفته بود که با وجود سختی های بسیار در مسیر مذاکراتی که به توافق هسته ای منجر شد، حاضر نیست این توافق را به خاطر رضایت شخصی کسی از بین ببرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: خان طومان محمدرضا شجریان جریمه کرونایی شهدای خان طومان ترامپ رئیس جمهور آمریکا تبلیغات انتخاباتی ایران خان طومان محمدرضا شجریان جریمه کرونایی شهدای خان طومان توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزیر خارجه لهستان اظهارات رییس جمهور این کشور درباره میزبانی از تسلیحات هسته ای آمریکا را رد کرد.

«رادوسلاو سیکورسکی» وزیر خارجه لهستان در مصاحبه‌ای گفت که «آندری دودا» رئیس جمهور لهستان، هیچ اختیاری برای گمانه زنی درباره میزبانی بخشی از زرادخانه هسته ای آمریکا در ورشو در خاک این کشور ندارد.

وزیر خارجه لهستان یادآور شد که استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان مدتی است موضوع مذاکرات لهستانی-آمریکایی بوده است.

این مقام لهستان گفت: قبلاً در بالاترین سطوح به آقای رئیس جمهور گفته شده است که در مورد آن صحبت نکند. من نمی دانم چرا او این را گفت.

وزیر امور خارجه لهستان همچنین تاکید کرد که دودا به عنوان رئیس دولت موظف است سیاست خارجی را به نحوی که توسط هیات وزیران، که بالاترین نهاد تصمیم‌گیری اجرایی است، اجرا کند.

کد خبر 6090221

دیگر خبرها

  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی