Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد -بیماران کرونایی در کنار هزینه های بستری، آزمایشگاه، دارو و درمان، یک نگرانی عمده دارند و آن بازماندن از فعالیت های شغلی در طول دوره بیماری است. این نگرانی به جایی است و طبیعتا باید به دنبال راهکاری برای برطرف کردن آن بود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  روابط عمومی شرکت بیمه سامان، شیوع بیماری کرونا نه سلامتی جسمانی بسیاری از مردم را با چالش مواجه کرد، بلکه اقتصاد خانوار مبتلایان به بیماری را نیز به خطر انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با بستری شدن و یا قرنطینه خانگی سرپرست خانوار، به صورت طبیعی درآمد او به خطر می افتد. کارمندان با مشکل مرخصی مواجه می شوند و اصناف نیز با نبود درآمد در روزهای تعطیلی کسب وکار دست و پنجه نرم می کنند.
در همین راستا دولت حمایت های متعددی را از کسب و کارهای تعطیل شده داشته و برای اقشار مختلف نیز راهکار هایی در نظر گرفته است، لیکن به منظور افزایش سطح این حمایت ها و بهبود خدمات ارائه شده ، راهکارهای تازه ای نیز از سوی بخش خصوصی ارائه  شده است.
شرکت بیمه سامان با طراحی «بیمه کرونا» این مشکل را حل کرده است. کسانی که این بیمه نامه را خریداری می کنند، به ازای هر روز بازماندن از کار می توانند غرامت مشخصی را از محل پوشش های بیمه نامه دریافت کنند.
در حالی که عموما دوره بهبود یافتن یک بیمار کرونایی حداکثر سه هفته است، شرکت بیمه سامان در بیمه نامه کرونا دوره پرداخت غرامت بستری به ازای هر روز بازماندن از کار را تا مدت یک ماه در نظر گرفته است. این می تواند اطمینان خاطری برای مبتلایان به بیماری کرونا باشد.
غرامت قابل پرداخت به ازای هر روز بازماندن از کار برای دارندگان این بیمه نامه تا سقف روزانه ۳۰۰ هزار تومان است که مجموع این عدد در طول یک ماه بسیار قابل ملاحظه است.
با این روش، بیمه گذار در طول دوره درمان بیماری کرونا نگران از بین رفتن درآمد خود نخواهد بود و با اطمینان خاطر دوره بهبودی را طی خواهد کرد.
بیمه سامان به عنوان حامی سلامت جامعه و مردم در شرایط کنونی بحران بیماری کرونا وظیفه خود دانسته است که با طراحی یک محصول مناسب و مقرون به صرفه، علاوه بر جبران خسارت مالی ناشی از این بیماری، بخشی از فشار روحی بر اطرافیان و خود بیمار را نیز کاهش دهد.
خرید این بیمه نامه به صورت آنلاین از طریق نشانی www.si24.ir و یا مراجعه به نمایندگان شرکت امکانپذیر است. بیمه نامه پس از واریز حق بیمه در کوتاهترین زمان ممکن صادر می شود.
برای اطلاع از جزئیات بیشتر بیمه کرونا و طرح ها و پوشش های مختلف آن می توانید به سایت بیمه سامان مراجعه و یا با شماره ۸۹۴۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید.

 

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیماری کرونا بیمه سامان بیمه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «تیرنگ» نوشته چهار نویسنده به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب دربرگیرنده چهار نمایشنامه از چهار نویسنده جوان کشورمان است.

«تیرنگ» عنوان کتابی است که چهار نمایش‌نامه با عناوین «سرخ او»، «کسی در گور می‌گرید»، «میراِشکار» و «میان‌بر» را در خود جای داده است.

«سرخ او» به قلم مهیار هزارجریبی، برداشت آزادی از یک زندگی واقعی است که با محوریت شخصیت‌های «ننه حوا»، «گل نسا»، «آقای مهندس»، «خسرو» و «صبور» نوشته شده است.

«کسی در گور می‌گرید» از محمد فخرایی‌مطلق به بیان واگویه‌های مردمان جنوب به خصوص ناخداهای این خطه در مواجهه با طوفان و دیگر خطرات دریانوردی و نجات آن‌ها توسط پریان دریایی می‌پردازد که در لحظه به لحظه آن با مراسمی قدیمی به اسم «زار» بیشتر آشنا می‌شویم.

نمایش‌نامه سوم با عنوان «میراِشکار» از بهناز دوستی پاشاکلایی تصویری از مقاومت و تلاش یک زن مازندرانی برای حفظ بقا و موقعیت و حریم خود است. زنی به نام شوکا با شغل میراشکاری که اغلب شغلی مردانه است، مراقبت از جنگل، مزارع و دامِ اهالی را بر عهده می‌گیرد و در روزهای حماسه قیام مردم آمل و در دل شب با چریکی از گروه سربداران جنگل، در میانه‌ جنگل مواجه می‌شود.

آخرین نمایش‌نامه با نام «میان‌بر» از سجاد بحری نمایشی از روزهای پایانی جنگ تحمیلی و تصمیماتی است که مردم سرزمین ما گرفته‌اند. تصمیماتی مانند رفتن یا ماندن.

این کتاب با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۱۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6087732 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه