Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:49:24 GMT

اتمام گازرسانی به مجتمع طلای زره‌شوران تکاب

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۲۳۵۲

اتمام گازرسانی به مجتمع طلای زره‌شوران تکاب

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: گازرسانی به مجتمع طلای زره‌شوران تکاب به اتمام رسید.

علیرضا شیخی،امروز ۲۲مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: پروژه خط تغذیه مجتمع طلای زره‌شوران و روستاهای تابعه به طول ۴۶ کیلومتر، در سایه‌ی همت کارکنان شرکت گاز استان به اتمام رسیده و با توجه به تایید نتایج آزمایش‌های مقاومت، نشتی و پوشش، آماده تزریق گاز و تحویل به این مجتمع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به تکمیل شبکه گاز روستای قراقیه، واقع در محور گازرسانی زره‌شوران و احمدآباد تکاب، افزود: هم اکنون گاز این روستا نیز به همراه خط تغذیه مجتمع طلای زره‌شوران آماده تزریق گاز است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با تاکید بر سختی اجرای پروژه گازرسانی محور زره‌شوران و احمدآباد تکاب، اظهار کرد: در طول اجرای این پروژه، شرایط سخت جغرافیایی، ۴۰۰ مورد معارض اراضی موجود در مسیر، توسعه و تعریض جاده تکاب به دندی و تداخل آن با لوله گاز اجرا شده و تخریب آن در سه نقطه به طول یک کیلومتر و جابجایی و مرمت آن، به همراه شیوع ویروس کرونا، روند کار را کمی کند کرده بود که با تلاش کارکنان شرکت گاز استان از این مشکلات عبور کردیم تا بزرگترین مجتمع طلای خاورمیانه و روستاهای آن محور از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

شیخی، درباره گازدار شدن دیگر روستاهای این محور نیز اعلام کرد: ۱۴ روستای دیگر در مرحله تست و آزمایش بوده و ان‌شاءالله پس از تایید آزمایش‌ها، گاز آنها نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه گاز مجتمع طلای زره‌شوران، به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، افزود: طی هماهنگی‌های انجام گرفته، مقرر است این پروژه با حضور مهندس محمود آستانه مشاور وزیر نفت مورد بهره‌براری قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گازرساني شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا خراسان رضوی گفت: آیین افتتاحیه همزمان دو هزار و ۹۵۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهرآباد بردسکن  برگزار خواهد شد.


سرهنگ محمد روحانی افزود: این طرح ها شامل احداث و تکمیل مسکن محرومان به تعداد هزار و ۱۰۲ طرح، احداث و تکمیل مراکز آموزشی ۱۳۲ طرح، آسفالت راه‌ های روستایی و بین مزارع ۶۲ طرح،  ۸۵ طرح آبرسانی و توزیع آب، ۳۸ طرح کشاورزی و هزار و ۵۳۱ طرح مرمت و بهسازی مراکز فرهنگی، مذهبی، ورزشی و واحدهای مسکونی است.


وی بیان کرد: مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد بردسکن و طرح آبرسانی ۱۵ روستای دیگر استان به طور همزمان افتتاح و مورد بهره‌ برداری قرار خواهد گرفت.

 

سرهنگ روحانی اعتبار صرف شده برای کل این طرح ها را  بیش از ۴۵۵ میلیارد تومان اعلام کرد.


وی گفت برای اجرای مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد ۱۲.۵ میلیارد تومان و برای آسفالت مزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای شهرآباد شش و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن