Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:50:45 GMT

۵۰ کلاس درس تا آبان ماه در بیرجند افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۲۴۶۴

۵۰ کلاس درس تا آبان ماه در بیرجند افتتاح می‌شود

به گزارش روز سه‌شنبه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیرجند، محمدحسین یکه خانی افزود: با افتتاح پروژه‌های حیات طیبه، امام هادی (ع) و شهید قرنی تا آبان ماه بیش از ۵۰ کلاس درس به ظرفیت آموزشی مرکز استان افزوده می‌شود.

وی با تشکر از همکاران اداره کل نوسازی مدارس و پیمانکاران پروژه‌ها گفت: با همت و تلاش این عزیزان در چند ماه گذشته پروژه‌های در حال اجرای شهرستان بیرجند پیشرفت خیلی خوبی داشته و در بازدیدهای مختلفی که انجام شده نیز این پیشرفت به خوبی قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش بیرجند با اشاره به مهاجر پذیر بودن بیرجند افزود: هر سال در این شهرستان با رشد جمعیت دانش‌آموزی مواجه هستیم که باعث شده کلاس‌های درس ساخته شده به جمعیت ورودی دانش‌آموزی اختصاص یابد و همچنان کمبود فضای آموزشی که در سالیان گذشته به موضوعی بحرانی تبدیل شده است، پا برجا بماند.

وی به پروژه‌های در دست انجام در منطقه شمال شهر بیرجند اشاره و بیان کرد: خوشبختانه با افتتاح این پروژه‌ها بخش زیادی از مشکلات شمال شهر در بخش آموزشی مرتفع می‌شود.

یکه خانی با اشاره به انجام مطالعات کارشناسی درخصوص سرانه دانش‌آموزی مناطق مختلف شهر بیرجند گفت: در حال حاضر با توجه به پراکندگی جمعیت شهری بیرجند مناطق جنوب شرقی بیرجند و شهرک امام علی (ع) دچار کمبود فضای آموزشی هستند که باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی روز گذشته به همراه شماری از مسوولان از پروژه‌های نوسازی و ساخت مدرسه در شهر بیرجند از جمله مدارس شهید بصیری پور، حیات طیبه، ۱۲ کلاسه اجتهاد، دکتر داریوش گنجی، اوتیسم، امام هادی (ع) و شهید قرنی بازدید کرد.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان و ۱۲ منطقه آموزشی دارد.

بیشترین کمبود کلاس درس در مرکز استان است.

برچسب‌ها بیرجند افتتاح طرح خراسان جنوبی مدرسه سازی پروندهٔ خبری مدرسه سازی با طرح «آجر به آجر»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند افتتاح طرح خراسان جنوبی مدرسه سازی بیرجند افتتاح طرح خراسان جنوبی مدرسه سازی اخبار کنکور پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود

فرماندار ساری با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان گفت: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت_ شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شورا واقع در تالار مرکزی ساری با تاکید بر رساندن جایگاه شهر ساری به رتبه نخست استانی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری این پروژه‌ها با تلاش اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران شهرستان ساری بوده است.

فرماندار ساری گفت: ما می‌توانیم با همت مضاعف مدیران شهری و اعضای شوراهای شهری و روستا و همچنین کمک نماینده دولت با تخصیص اعتبارات ملی اکثر پروژه‌های بر زمین مانده را به بهره‌برداری برسانیم.

نوبخت با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان عنوان کرد: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه بالای این شهرستان در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از استاندار مازندران خواستاریم تا تلاش کنند که مرکز استان به جایگاه اصلی خودش برسد.

این مسئول یادآور شد: بنا داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان مانند علما و مدیران شهری و استانی و نخبگان، ساری را به رتبه نخست برسانیم.

کد خبر 748549

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه