Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در راستای عمل به مسولیت‌های اجتماعی توسط شرکت گل‌گهر و اقدامات این شرکت در مقابله با بیماری کرونا و کمک به سلامت شهروندان سیرجانی، این شرکت در تازه‌ترین اقدام خود و در ادامه کمک‌های قبلی، روز گذشته ۲ دستگاه ونتیلاتور (تنفس مصنوعی) دیگر به دانشکده علوم پزشکی سیرجان اهدا کرد.

رئیس و قائم‌مقام دانشکده علوم پزشکی سیرجان در نشستی با حضور قائم‌مقام و معاون مالی و اقتصادی شرکت گل‌گهر که صبح امروز در محل این شرکت برگزار شد، ضمن دریافت این ۲ دستگاه ونتیلاتور، از تلاش‌های مدیرعامل گل‌گهر آقای جمشید ملارحمان و هیات‌مدیره شرکت بابت حمایت‌های مالی و تجهیزاتی در مقابله با کرونا در شهرستان سیرجان تقدیر و تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی‌ است از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۸ عدد دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان‌های امام رضا(ع) و دکتر غرضی سیرجان و بیمارستان بردسیر توسط شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر اهدا شده است.

پربیننده ترین پیامد سیاست‌های تنظیم‌گری در صنعت فولاد ریشه دپوی کالاهای محبوس عرضه فولاد به زودی در بورس "انقلاب معدنی" جایگزین "خام‌فروشی"/ ادبیات صحیح رشد و توسعه به کار گرفته شود لازمه فعالیت تشکلی، نقد پذیری و بسط دامنه اعضا و نفی انحصار است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گل گهر سیرجان ویروس کرونا بیماری کرونا ونتیلاتور مسولیت اجتماعی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!