Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی مجید رضا لطیفی افزود: جمعیت هلال‌احمر در راستای مواد ۲ و سه قانون اساسنامه خود یعنی تسکین آلام‌بشری و حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها در این عرصه حضور پیدا کرده و خدمات درمانی و توانبخشی ارائه می‌دهد.

 وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ۶ ماه نخست سال جاری بیان کرد: در این مدت ۶۲۸ بیمار از بخش‌های گفتار درمانی، فیزیوتراپی، ارتوپدی فنی و کاردرمانی بهره‌مند شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مدت ۳۳۵ نفر از خدمات فیزیوتراپی استفاده کرده‌اند، گفت: مرکز فیزیوتراپی جمعیت هلال‌احمر طرف قرارداد تمامی بیمه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه عمده خدمات در بخش فیزیوتراپی انجام شده است اظهار داشت: در این بخش از تجهیزات مدرن و منحصر به فرد از جمله دستگاه شاک ویوتراپی، تخت کشش، CPM، لیزر پرتوان، دستگاه های الکتروتراپی دو کاناله و چند کاناله و دستگاه اولتراسوند برخوردار هستیم.

لطیفی از ارائه خدمات ارتوپدی فنی به ۶۷ بیمار خبر داد و گفت: واحد ارتوپدی فنی مرکز به تجهیزات ساخت پروتز (اندام های مصنوعی)، انواع اسپیلنت و بریس های اندام های فوقانی، تحتانی، ستون فقرات و کفش طبی مجهز است.

وی با بیان اینکه ۱۱۱ مراجعه کننده هم در بخش کاردرمانی خدمات گرفته‌اند، افزود: بخش کار درمانی هلال احمر با تجهیز امکانات اولیه کاردرمانی در سال ۱۳۸۹ کار خود را در دو بخش مجزای کار درمانی جسمی و ذهنی آغاز کرد.

لطیفی با بیان اینکه ۱۱۵ بیمار هم در ۶ ماه نخست سال جاری از خدمات گفتار درمانی هلال احمر بهره‌مند شدند، گفت: جمعیت هلال احمر در خدمت به نیازمندان و کاهش آلام بشری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

برچسب‌ها خراسان جنوبی معاونت بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی معاونت بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر سازمان امداد و نجات هلال احمر خراسان جنوبی معاونت بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

حسین ذاکریان رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند گفت: با توجه به بارش شدید باران در بعضی از مناطق این شهرستان اولین تیم سیلاب بیرجند به مناطق سیل‌زده اعزام شد.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل تیم‌های عملیاتی به دنبال صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی گفت: تیم اعزامی برای تخلیه آبگرفتگی منازل و معابر به روستا‌های ده نو و رکات اعزام شده و در حال خدمت‌رسانی است.

رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند از امدادرسانی به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب در این شهرستان خبر داد و افزود: آبگرفتگی سه منزل مسکونی نیز توسط امدادگران هلال احمر بیرجند تخلیه شد.

فعالیت سامانه بارشی که عصر سه شنبه هفته جاری در خراسان جنوبی آغاز شد و از روز چهارشنبه در اغلب مناطق استان شدت گرفت تا امروز ادامه یافت و در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی در بیرجند ثبت شد.

بارش‌های رگباری و سیل آسا در خراسان جنوبی سبب جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌های فصلی و خسارات مالی شده است.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جوی تا شنبه هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر