Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@09:01:07 GMT

مرگ شهروند چرامی بر اثر سقوط از ارتفاع

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۲۲۶۵۱

مرگ شهروند چرامی بر اثر سقوط از ارتفاع

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، دستور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرام گفت: در پی گزارشی مبنی بر سقوط شهروند چرامی از ارتفاع در تنگه قلات مشرف به روستای "تنگ می" ۳ امدادگر هلال احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

دستور با بیان اینکه نیرو‌های امداد و نجات کوهستان پس از ۴۵ دقیقه و طی کردن مسیر به صورت پیاده به محل حادثه رسیدند افزود: متاسفانه فرد حادثه دیده علائم حیاتی نداشت و از قسمت سر دچار شکستگی و خون ریزی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بیان کرد: بعداز مراحل قانونی جسد متوفی توسط امدادگران تیم کوهستان هلال احمر چرام و با کمک مردم محلی حاضر در محل حادثه به پایین منتقل شد.   رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرام گفت: فرد متوفی از شهروندان چرامی  ۴۱ ساله و متاهل بوده است. انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد هلال احمر سقوط از ارتفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : این حادثه جمعه شب در  محدوده جنگل ابر، سر تخت دوم منطقه قلعه چه شاهرود رخ داد .

حسین درخشان افزود : امدادگران هلال احمر پایگاه عامل جنگل ابر با پشتیبانی تیم  هلال احمر مرکزی شاهرود و محیط بانان محیط زیست به محل حادثه اعزام شدند و پس از سه ساعت جستجو موفق به پیدا کردن این فرد شدند اما فرد حادثه دیده بر اثر سقوط از ارتفاع جان سپرده بود .

به گفته وی ، این مرد۴۰ ساله‌  بدون توجه به هشدارهای هواشناسی و بدون رعایت نکات ایمنی برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر رفته بود  

درخشان همچنین از نجات یک گردشگر گرفتار در  ارتفاعات کوهستانی روستای بادله کوه ، منطقه سنگ کلن کلیدانی آبشار کیدانی دامغان خبر داد و گفت : تیم امدادگران هلال احمر 
 چشمه علی به محل حادثه اعزام شدند و این گردشگر را یافته و به منطقه امن انتقال دادند .

دیگر خبرها

  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول